![]() |
Treinbegeleidster laat trein stoppen wegens scheldtirade
Je kan ook overdrijven.
Niet dat je zomaar een scheldpartij je moet laten welgevallen, maar daarvoor een trein laten stoppen .... ga dan toch maar in een beschutte werkplaats gaan werken. De Standaard van vandaag: Citaat:
|
De treinbegeleiders kennen zelfs hun eigen voorwaarden niet.
|
Zeg, gaan we nu al bleiten bij wat gescheld, ja? Wat een bende calimero's en woessie's lopen hier eigenlijk rond in dit kwabbenland?
|
Citaat:
Gewoon de voorwaarden uitleggen, indien de treinbegeleiders niet akkoord gaan. Gewoon hun identificatiepasje vragen. Altijd beleefd blijven. Veel leuker dan schelden |
Citaat:
|
Wat is het volgende ? Uw broek laten zakken en uw achterste aanbieden ?
Groot gelijk. Trein laten stoppen en amokmaker er af zwieren. |
Citaat:
Drie maand ziekenkas zeker? Dokter: wat scheelt er madammeke? Patient: er riep iemand "potverdorie!" Dokter: ik zal u zes weken schrijven. |
Citaat:
|
Citaat:
De onverlaat werd niet van de trein gezwierd, maar elke andere reiziger kon afstappen !! De onverlaat had twee keer ongelijk: eerst om gevaarlijk op de trein te springen, en tweedens om te schelden. Maar als een conducteur wegens gescheld niet meer verder kan werken, dan moet die conducteur volgens mij gaan solliciteren in een beschutte werkplaats. Maar ochgottekes toch, het abvv zal haar wel verdedigen om heeel lang op ziekteverlof te kunnen blijven. (mocht ik tijd en goesting hebben, ik zou een link geven naar die treinconducteur die de niefanhiers met snottebellen van zijn trein zwierde. Dat trekt er al wat meer op !!) . |
Citaat:
|
Ze heeft godverdomme groot gelijk. Die treinbegeleidster doet gewoon haar werk en heeft er tenslotte niet om gevraagd om uit gescholden te worden.
Feit dat de reiziger al verdwenen was toen de politie arriveerde, zegt ook al veel over die reiziger. Van tegenwoordig moet ge, volgens sommigen hier op het forum, maar tolereren dat ze u voor verrot uitschelden. Tssss.... waar gaat het toch naartoe met onze maatschappij?:roll: |
Citaat:
Maar om daarvoor een hele trein te moeten annuleren ... Als ge niet weerbaarder zijt dan dat ge zo overstuur zijt van een geweldloze scheldpartij ... . |
Citaat:
|
Onderschat de impact niet van dergelijk voorval. Van tegenwoordig moet ge al halfdood geslagen zijn... al de rest wordt gecatalogeerd onder de noemer 'prul'
Wat had de dame dan volgens jullie wél moeten doen? Hem bedanken?, hem een muilpeer verkopen? Ze had hem misschien beter een stamp in zijn kloten verkocht. |
Sommige mensen vinden dus blijkbaar dat je pas mag reageren wanneer er op je gezicht geslagen wordt...
|
Citaat:
|
Citaat:
Gaan bleiten bij de bestuurder waarop die de trein stilzet waarbij de passagiers rustig de trein kunnen verlaten is te gek voor woorden. Eerlijk gezegd, 50% doet hun job goed, de andere 50% mogen manieren leren. En zoals eerder verteld, kan je de stress niet aan, C4. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat zij meegemaakt heeft, dat is dagelijkse kost voor mij. Echter zal ik altijd beleefd zijn en de mensen verder helpen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be