![]() |
Die mannen die op hun profiel geen persoonlijke informatie geven ...
Dat zijn mensen die zich graag verbergen in de anonimiteit. Dat is niet moedig. Zijn zij bang voor iets. Ik geef mijn woonplaats, beroep en diploma. Waarom doen de meesten van jullie dat niet ? Bang ?
|
Sexist: er zijn ook vrouwen die geen persoonlijke informatie geven. ;-) En waarom ik zelf geen persoonlijke informatie geef: voor iedereen een vraag, voor mij een weet.
|
Citaat:
|
Omdat de meeste mensen nog iets te verliezen hebben.
Jij bent 64 voor jouw maakt het allemaal niet meer uit. |
Citaat:
|
Die mannen die op hun profiel geen persoonlijke informatie geven ...
Wie zegt er dat dat allemaal mannen zijn? :twisted: |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 90011 |
Citaat:
Iedereen kan zeggen dat hij/zij in Rotselaar woont.:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
De kans zit er in dat er plotseling veel gepensioneerde juristen met een voorliefde voor Marokkaanse vrouwen zijn ook...:lol: |
Citaat:
Doemme seg ! |
Fuck , euhm fucking hell , ik weet voor de fuck niet fucking waarom
ik mijn fucking shitinfo hier moet fucking shit neerpennen , maar goed: Ik ben ik :) Serieus nu: Is dat nu echt nodig ?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Cheeze-head: hell fuck , +/- 1/4 :lol: Freeeeeeeet: shit 8O ?? No no , frietje stoof :thumbsup: + een kutmexicano met shitsambal :lol: |
't Zijn hier toch kastaars zenne !
|
Citaat:
|
Ge hebt ook altijd van die randdebielen die "het anonieme profiel" op nieuwssites gebruiken om de persoon in kwestie onderuit te halen.
Die zeggen dat anoniem van aan de zijlijn lullen gemakkelijk is, en daar geen rekening moet mee gehouden worden. Belachelijk natuurlijk, niet iedereen smijt al zijn persoonlijke info op straat. Daarbovenop kan je dan zowel anoniem gaan stemmen afschaffen, aangezien mensen daar hun persoonlijke info niet aan vasthangen, hebben die mensen geen recht op een mening. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be