Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Roeb Kloep Rob Verreycken terug lid Vlaams Blok (https://forum.politics.be/showthread.php?t=18605)

Bloxbuster 6 augustus 2004 11:42

Roeb Kloep Rob Verreycken terug lid Vlaams Blok

Rob Verreycken terug lid Vlaams Blok

Buiten vervolging gesteld

12:23:53

ANTWERPEN - Rob Verreycken maakt opnieuw volwaardig deel uit van de Vlaams Blok-fractie in het Vlaams parlement. Dat heeft fractieleider Filip Dewinter laten weten. De beslissing volgt op de aankondiging van het Antwerps parket dat Verreycken niet wordt vervolgd voor mishandeling van zijn ex-vrouw.

Vlak voor de verkiezingen in juni sloeg Verreycken zijn vrouw op straat. Volgens het Antwerpse parket is er sprake van wederzijds geweld. Ondanks de mediaheisa rond de vechtpartij raakte Verreycken op 13 juni toch verkozen in het Vlaams parlement. Hij ging wel als onafhankelijke zetelen in de assemblee. Onlangs kondigde Verreycken ook zijn ontslag uit de Antwerpse gemeenteraad aan.

Jan van den Berghe 6 augustus 2004 11:45

We hadden dit precies al in een berichtenreeks... Blijkbaar raken sommigen er weer niet over uitgepraat. Het moet pijn doen...

Bloxbuster 6 augustus 2004 11:45

Rob Klop ontspringt weer eens de dans
Antwerpen 5 augustus - AntiFa.Be

Vandaag kreeg M.H., de ex echtgenote van R. Verreycken, te horen dat het parket hem niet gaat vervolgen voor het in elkaar rammen van zijn ex-vrouw. Zij zal niet vervolgd worden voor het gebruik van een verboden wapen.

Onduidelijk is wat de motivatie is van het parket. Ziet het Parket op tegen de procedure om Verreyckens parlementaire onschendbaarheid op te heffen? Wil het parket als boodschap meegeven dat het geoorloofd is je ex-partner in een vechtscheiding in elkaar te kloppen? Of is partnergeweld geen prioriteit meer?

Het Antwerps Parket heeft over de gewelddaden van Verreycken in het verleden al meer een dubieus standpunt ingenomen. Dit is het zoveelste bewijs dat 'ons kent ons' binnen de Antwerpse magistratuur perverse afmetingen krijgt...

Commentaar van Blokwatcher: Allicht staat nu niets meer de blijde politieke herintrede van Verreycken in de Blok-stal in de weg.

Raven 6 augustus 2004 11:49

zielig, de haat bij sommigen.

Bloxbuster 6 augustus 2004 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven

Is een mededeling van meneer Dewinter !

Raven 6 augustus 2004 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bloxbuster

Is een mededeling van meneer Dewinter !

Ik heb dat fotooke al zo vaak gezien, maar heb nooit ergens gelezen of dat het echt is. Vergeef mij dat ik twijfel, maar jullie hebben zelf jullie geloofwaardigheid een ferme deuk bezorgd. Bijvoorbeeld door foto's te verspreiden van een befaamde hitler-groet van Filip Dewinter, wat dan later gewoon de eed-aflegging bleek te zijn.

Maar ik twijfel er zeker niet aan dat gelijkaardige rel-fotootjes van mij en jou bestaan. Alleen riep ik toen "ik wil verdomme nederlands in mijn school!", u waarschijnlijk "Weg met Dewinter!"

jules 6 augustus 2004 12:23

Citaat:

Bijvoorbeeld door foto's te verspreiden van een befaamde hitler-groet van Filip Dewinter, wat dan later gewoon de eed-aflegging bleek te zijn.

hoe sommige mensen maar hardnekkig blijven ontkennen dat FDW vrolijk de Hitlergroet bracht is nauwelijks te begrijpen :x

neruda 6 augustus 2004 12:25

Citaat:

Geen haat..eerder medelijden...

Jan van den Berghe 6 augustus 2004 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bloxbuster
Onduidelijk is wat de motivatie is van het parket.

Tja, als u het vonnis niet heeft gelezen kunt u inderdaad niet weten waarom het gerecht zo oordeelde (niet "parket" trouwens).

Raven 6 augustus 2004 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jules
hoe sommige mensen maar hardnekkig blijven ontkennen dat FDW vrolijk de Hitlergroet bracht is nauwelijks te begrijpen :x

Oké, nou is het dus wel plots terug de hitlergroet... :roll:

Sure, positively, absolutely....

jules 6 augustus 2004 12:34

Citaat:

Oké, nou is het dus wel plots terug de hitlergroet... :roll:

Sure, positively, absolutely....

ik zal het hier eens uitleggen sè :

toen FDW de eedafleeging moest doen in het parlement, stak ie niet enkel maar z'n hand op zoals alle andere parlementsleden, maar bracht de Hitlergroet tijdens z'n eedaflegging. Nu duidelijk, of moet ik er nog een fotooke bijsteken ?

Sale-Flamin 6 augustus 2004 12:47

Weerom een verkeerde avatar neruda, fugitive is niet correct.

thePiano 6 augustus 2004 12:49

Citaat:

Kan je daar een paar namen op kleven? (vergeet jezelf niet)

Koenraad Maesschalck 6 augustus 2004 12:50

:lol: Links Vlaanderen bijt andermaal in het zand! Rob Verreycken staat er sneller terug dan verwacht. :twisted:

thePiano 6 augustus 2004 12:51

Citaat:

toen FDW de eedafleeging moest doen in het parlement, stak ie niet enkel maar z'n hand op zoals alle andere parlementsleden, maar bracht de Hitlergroet tijdens z'n eedaflegging. Nu duidelijk, of moet ik er nog een fotooke bijsteken ?

Na de oorlog zijn de collaborateurs en hun erfgenamen dat de Romeinse groet gaan heten. Waarschijnlijk lieten ze zich daarbij inspireren door de fascisten van Mussolini. Net zoals Joris Van Severen, een ander Bloks idool, zichzelf ooit de enige Vlaamse fascistische partij noemde. :roll:

thePiano 6 augustus 2004 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
:lol: Links Vlaanderen bijt andermaal in het zand! Rob Verreycken staat er sneller terug dan verwacht. :twisted:

Zou zijn echtgenote intussen van haar verwondingen al hersteld zijn? Domme vraag aan Blokkers misschien maar toch?

Raven 6 augustus 2004 12:52

Citaat:

By all means, plaats het maar. Dan kan ik nog eens met u lachen. Ik zou het zelf allang geplaatst hebben, ware het niet dat Blokbuster/LSP de foto van z'n oorspronkelijke adres hebben gehaald, en Yahoo nu verkeerd gelinkt is. (waarschijnlijk om mannekes gelijk u te stoppen LSP en vrienden nog verder in het belachelijke te trekken)

jules 6 augustus 2004 12:55

Citaat:

By all means, plaats het maar. Dan kan ik nog eens met u lachen. Ik zou het zelf allang geplaatst hebben, ware het niet dat Blokbuster/LSP de foto van z'n oorspronkelijke adres hebben gehaald, en Yahoo nu verkeerd gelinkt is. (waarschijnlijk om mannekes gelijk u te stoppen LSP en vrienden nog verder in het belachelijke te trekken)

in plaats van de realiteit te ontkennen, zou je jezelf beter de vraag stellen waarom FDW persé een gebaar wou brengen dat symbool staat voor een dictatuur waarbij miljoenen mensen om het leven zijn gekomen...

thePiano 6 augustus 2004 13:00

Citaat:

Je mag die van mijn webstek gebruiken ;)

Pietje 6 augustus 2004 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Je mag die van mijn webstek gebruiken ;)

:twisted: Enkel het "snorretje" ontbreekt nog :twisted:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be