![]() |
Einde
Ik verlaat het forum voorgoed. Een groot verschil zal dit vanwege mijn beperkte participatie niet geven. Toch heb ik hier jarenlang veel meegelezen. Ik heb hier veel opgestoken, zeker in het verleden vond ik bepaalde posts enorm veel inhoudelijke kwaliteit bevatten.
Helaas voel ik mij nu gedwongen om een negatief punt te vermelden, nl. de intellectuele teloorgang van dit forum. Het niveau van de posts is beginnen dalen en er kwamen meer oneliners en trollen. De afwezigheid van mensen zoals E.Gidius, Tantist, Pelgrim, Jan VDB, evilbu, Dimitri, Percalion, Zwartengeel, Jazeker (R.I.P.), AdrianHealey, .. laat zich hier gewoon voelen. |
Ga dan naar politicsinfo !
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Altijd dat gezeur over de zogenaamde "Achteruitgang van de Kwaliteit van het Forum".
Ik heb toch sterk de indruk dat mensen met een overdreven nostalgische bril naar het verleden kijken. Er werd hier toen nochtans evenveel nonsens geplaatst als nu. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:cheer: |
Citaat:
Mss tot later zeker? |
Citaat:
|
Helaba!
En de mijn dan ? |
Beste debianfox . Je hebt nu inderdaad de leeftijd bereikt om taks te genereren en aan consumptie te doen. Kind huis en hout vasthouden.
Maar na je 65 wordt forummen weer leuk hoor ! of 67 ... of 72 ... |
Citaat:
![]() |
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be