![]() |
Rob Verreycken terug lid van het Vlaams Blok?
Mag deze criminele mandataris terug lid worden, nadat hij regelmatig in opspraak kwam wegens het toebrengen van slagen en verwondingen aan andersdenkenden, en aan zijn eigen echtgenote?????
Mogen dergelijke '' mensen '' hun mandaat terug opnemen binnen een veroordeelde, racistische, criminele organisatie die pertinent aanzet tot haat,GEWELD, en racisme????? |
Overbodige peiling want Rob is nooit lid-af geweest en heeft ook nooit als onafhankelijke gezeteld. Maar ik heb toch ja gestemd, omdat het Blok zonder zijn geweldenaars zoals deze Rob Klopper met zijn heldendaad bewees, niet meer zou zijn wat het altijd is geweest. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Liberaal appel,
Je weet het fijne van de zaak niet. Het is oversimplisme door rap even te zeggen dat Rob Verreycken zijn vrouw zomaar in elkaar heeft getimmerd, als je niet weet wat er gebeurd is. In dit land is men nog altijd onschuldig tot de schuld bewezen is... (al zien we hoe langer hoe meer dat dit recht steeds meer en meer met de voeten getreden wordt). Men heeft geoordeeld dat dit een zaak was van wederzijdse schuld. Wat wilt dit zeggen: Dat wilt zeggen dat Rob Klop zijn naam eer heeft aangedaan, maar dat mevrouw Klop ook haar bijdrage heeft geleverd. Ik heb een verhaal vernomen waarin Mevrouw Klop de pepersprei heeft gebruikt op Rob Klop omdat die de kinderen wou zien en het niet wou afbollen. Als reactie is hij geweldadig geworden. Of het waar is, I don't know. Maar tot ik het fijne ervan zou weten, ben ik heel voorzichtig met kanten kiezen. Ik vraag u dan ook de nodige objectiviteit aan de dag te leggen, en woorden als "criminele mandataris" achterwege te laten. Je gaat je toch niet als een gewillig lammetje voor de kar laten spannen van de halve waarheden en fabricaties? Een liberaal zou beter moeten weten. |
Hij is geen liberaal.
Peter Forumzot is gewoon een onnozel provocateurke... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is zijn vrouw lid gebleven?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Straks hield ze er nog een lidteken aan over.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is het daarom dat robbieke zijn pedaaltjes weeral eens verloor ? tja, die blokkertjes... hun vrouw houden lukt niet echt meer he OCHARME |
Citaat:
TUURLIJK !!! robbieke is de PERFECTE blokker ! zijn profiel zoals hierboven beschreven sluit perfect aan bij het profiel van die criminele organisatie. |
Citaat:
|
nep, sorry is alleen maar hear say...
missch is het wel een pygmee met een peniskoker om u tegen te zeggen! Maar de charme van robbieke is waarschijnlijk voldoende om elke vrouw vroeg of laat weg te drijven he.. Klop krijgen is niet zo romantisch naar het schijnt... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be