![]() |
1 ouder op 10 wil kinderen voor het kindergeld
http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Rel...ndergeld.dhtml
Tijd voor een verhoging van het kindergeld volgens NVA & CD&V! |
1 op 10. Is dat veel ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vooral als je bedenkt dat de 9 anderen waarschijnlijk 1,2 of 3 kinderen hebben. Maar iemand die er van overtuigd is dat kinderen geld opleveren kan er veel meer hebben. Je zult als kind maar zo'n ouder hebben. Heel waarschijnlijk heb je dan een lange carrière in kansarmoede voor je. |
Kinderen kopen voor 't kindergeld ? Daar kan ik met mijn (weliswaar beperkt) verstand niet bij.... 8O
|
Citaat:
|
De allochtonen worden weer niet vermeld!
|
Citaat:
Waarom moet ik en anderen betalen voor een koppel die kinderen wil? |
Citaat:
|
Ik hou niet van piramidesystemen.
We komen stillaan op een punt waar we genoeg tech hebben om een individu min of meer autarkisch te laten bestaan. |
Citaat:
Je weet dat in de geschiedenis de kinderen vooral een investeringswaarde hadden. Het verschil tussen vroeger en nu is dat de kinderen er niet meer zijn uit belang voor de ouders, maar wel voor de maatschappij in het algemeen. Als je niet weet wat het begrip verliespost betekent wil ik je het wel eens uitleggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga je ervan uit dat mensen die geen kinderen kunnen krijgen ook verliesposten zijn? Aangezien zij niet bijdragen aan de levensverzekering in de vorm van kinderen? |
Citaat:
Heb je je kinderen dat al verteld? |
Citaat:
Ik ben niet nationalistisch. Nationalisme heeft met het onderwerp trouwens niets te maken. En ik ben breeddenkend genoeg om in een maatschappij rekening te houden met de gewilde of ongewilde kinderwens. |
Citaat:
|
Citaat:
Je bent niet nationalistisch. Maar je vindt het element 'genoeg mensen nodig voor een economie' wel iets dat zou moeten gestimuleerd worden en daarom anderen verplichten mee te betalen. Nationalisten zien dat ook zo. Mensen die economie heel belangrijk vinden met groei en zo... noemen zich niet nationalistisch maar hanteren wel dezelfde principes. |
Citaat:
En dan zijn we nu aangekomen waarom mensen biologisch gezien kinderen willen hebben= zelfbehoud |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be