Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Rob Klop publieke mea culpa (https://forum.politics.be/showthread.php?t=18614)

Tegendradigaard 6 augustus 2004 13:35

Rob Klop publieke mea culpa

Ik zeg mea culpa, mea maxima culpa.

sorry heren administrators voor het feit dat ik nog eens drie nietszeggende forums heb geopend over Rob Vereycken. Maar ik zag hier de forums over deze mens uit het niets komen zoals paddestoelen op een zompige wei op een herfstmorgend.

Hiermede wil ik gewoon vragen aan de mensen om hetgeen ge te zeggen hebt over Rob - Klop / roeb kloep/ - Vereycken of hoe ge die mens ook wilt noemen, zegt het gewoon in de forums die er al over bestaan.

Djeezes mens. Ik stel voor dat de moderatoren mij 1 week verbannen en als zij het niet doen dan verban ik mijzelf na vandaag vrijwillig voor 1 week.

Ik hoop dat ge de boodschap begrepen hebt.

neruda 6 augustus 2004 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard

sorry heren administrators voor het feit dat ik nog eens drie nietszeggende forums heb geopend over Rob Vereycken. Maar ik zag hier de forums over deze mens uit het niets komen zoals paddestoelen op een zompige wei op een herfstmorgend.

Hiermede wil ik gewoon vragen aan de mensen om hetgeen ge te zeggen hebt over Rob - Klop / roeb kloep/ - Vereycken of hoe ge die mens ook wilt noemen, zegt het gewoon in de forums die er al over bestaan.

Djeezes mens. Ik stel voor dat de moderatoren mij 1 week verbannen en als zij het niet doen dan verban ik mijzelf na vandaag vrijwillig voor 1 week.

Laat me, laat me,
mijn eigen gang maar gaan !

laat me, laat me,
ik heb het altijd zo gedaan !

Tegendradigaard 6 augustus 2004 13:40

Inderdaad neruda. Ga uw eigen gang maar doe het zo dat het voor de mensen wiens wereld niet rond roep kloep draait ook nog een forum vinden waar ze iets kunnen zeggen.
Waarom moeten daar 10 verschillende forums over geopend worden ?

dejohan 6 augustus 2004 13:54

Citaat:

Verbannen? Klop ja!

Raven 6 augustus 2004 13:57

Ja, tegendradigheid, zodra de moderatoren terug zijn, zie ik mij nog eieren naar je gooien, als je tussen de kippen door je weg moet banen terwijl je armen vastgebonden zijn aan een stok.

dejohan 6 augustus 2004 14:02

Kunnen we Rob niet als moderator vragen, want nu klopt er hier niks meer.

neruda 6 augustus 2004 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Ja, tegendradigheid, zodra de moderatoren terug zijn, zie ik mij nog eieren naar je gooien, als je tussen de kippen door je weg moet banen terwijl je armen vastgebonden zijn aan een stok.

Maar neen Rafke , de moderators zijn zeer verdraagzamer geworden..geen vrees ze zullen Tegdradigaard niet deporteren...

Tegendradigaard 6 augustus 2004 14:42

Dejohan ik ben dringend aan verlof toe want uw woordspelingen hadden uit mijnen pc moeten komen ... maar het vat is leeg... ik heb rust en herbronning nodig.

doe zo voort... terwijl ik weg ben.

Tegendradigaard 6 augustus 2004 14:43

verbannen ? klop ja... tjonge waar haalt ge het...

En der klopt hier niets meer van .... subliem gewoonweg.

you made my day Dejohan, you made my day.

(dat bezorgt mij last bij Pelgrim dat laatste vrees ik...)
Hopelijk leest hij het niet... hout afKLOPpen.

TomB 6 augustus 2004 14:47

Tegendradigaard: Ik zou nog vijfendertig threads openen, want elk dat ge meer opent draagt dubbel zoveel bij aan het punt dat ge wilde maken, en die mop wordt er elke keer grappiger van.

Raven 6 augustus 2004 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Maar neen Rafke , de moderators zijn zeer verdraagzamer geworden..geen vrees ze zullen Tegdradigaard niet deporteren...

Dju, ik had anders wel eens zin in een goede ouderwetse dorps-uitdrijving.

dejohan 6 augustus 2004 14:52

Citaat:

verbannen ? klop ja... tjonge waar haalt ge het...

En der klopt hier niets meer van .... subliem gewoonweg.

you made my day Dejohan, you made my day.

(dat bezorgt mij last bij Pelgrim dat laatste vrees ik...)
Hopelijk leest hij het niet... hout afKLOPpen.

Geniet van uw verlof!
Er staan trouwens nog zo'n paar woordspelingen in door u geopende threads.

Tegendradigaard 6 augustus 2004 14:56

Klopt !

thePiano 6 augustus 2004 16:28

Citaat:

Ik hoop ook dat de moderators dit hebben gelezen :-P

driewerf 8 augustus 2004 00:46

Citaat:

Dejohan ik ben dringend aan verlof toe want uw woordspelingen hadden uit mijnen pc moeten komen ... maar het vat is leeg... ik heb rust en herbronning nodig.

doe zo voort... terwijl ik weg ben.

tegendraad, vanwege een lsp-linkiewinkie,
goed verlof, herbron u goed en ziet dat uw duracellbatterijkes ( gaan langer mee) heropgeladen zijn.

driewerf

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be