Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Verhofstadt genomineerd voor European Leader of the Year (https://forum.politics.be/showthread.php?t=186152)

reservespeler 7 mei 2013 10:59

Verhofstadt genomineerd voor European Leader of the Year

Ja, schrijven kan hij als de beste, herinner u de burgermanifesten.
Bij deze man moet je vooral het volgende onthouden: "Let op mijn woorden, niet op mijn daden".

Lees het in de Knack!

Guy Verhofstadt genomineerd voor European Leader of the Year
dinsdag 07 mei 2013 om 10u05

Guy Verhofstadt is samen met het Franse Europarlementslid Daniel Cohn-Bendit genomineerd voor European Leader of the Year door het boek ‘Voor Europa’ dat ze samen schreven: een pleidooi voor een federaal Europa.

Guy Verhofstadt © Belga
The European Leader of the Year wordt uitgereikt door State of the European Union en beloont een politicus die zich onderscheidt in zijn inzet voor de Europese zaak.

Guy Verhofstadt is samen met het Franse Europarlementslid Daniel Cohn-Bendit genomineerd voor het boek ‘Voor Europa’ dat ze samen schreven: een pleidooi voor een federaal Europa.

Andere genomineerden zijn Mario Draghi, Jean-Claude Juncker, Doris Pack, Viviane Reding en Donald Tusk.

The State of the European Union is een jaarlijkse conferentie over de Europese Unie in het Egmontpaleis. The European Leader of the Year Award wordt uitgereikt op 6 juni. (EE)

Kameraad Mauser 7 mei 2013 11:15

Verhofstadt moet in feite voor het internationaal strafhof komen wegens oorlogsmisdaden. Oproepen tot genocide in Libïe en Syrië.

kelt 7 mei 2013 19:09

Het enige wat hij in "Europa" al geleid heeft is zijn liberale fraktie.....

De terminologie "Leader" is beslist niet van toepassing....overigens op geen enkele Europese politicus..

Voor de heer VHFSTD heb ik andere titels in gedachten die ik,in het kader van de welvoeglijkheid,niet op dit forum zal posten...(ja,het heeft te maken met zijn gestook omtrent Syrie...en Libie ervoor....en de feitelijk kwetsbare tot zelfs lamentabele toestand van de Belgische staatskas nadat hij hier "gepasseerd" was als Premier))

Bolleke Wol 7 mei 2013 20:14

Wie of wat is die "State of the European Union"?

Kameraad Mauser 7 mei 2013 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol (Bericht 6629666)

Iets wat we kunnen oplossen met een guillotine?

Klinkt niet positief in ieder geval...

Buitenwipper 7 mei 2013 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser (Bericht 6628880)
Verhofstadt moet in feite voor het internationaal strafhof komen wegens oorlogsmisdaden. Oproepen tot genocide in Libïe en Syrië.

En steun verlenen aan terreurorganisaties.

DucDEnghien 8 mei 2013 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 6628865)
Bij deze man moet je vooral het volgende onthouden: "Let op mijn woorden, niet op mijn daden".

Lees het in de Knack!

Guy Verhofstadt is samen met het Franse Europarlementslid Daniel Cohn-Bendit genomineerd voor European Leader of the Year door het boek ‘Voor Europa’ dat ze samen schreven: een pleidooi voor een federaal Europa.

Guy Verhofstadt © Belga
The European Leader of the Year wordt uitgereikt door State of the European Union en beloont een politicus die zich onderscheidt in zijn inzet voor de Europese zaak.

Guy Verhofstadt is samen met het Franse Europarlementslid Daniel Cohn-Bendit genomineerd voor het boek ‘Voor Europa’ dat ze samen schreven: een pleidooi voor een federaal Europa.

Andere genomineerden zijn Mario Draghi, Jean-Claude Juncker, Doris Pack, Viviane Reding en Donald Tusk.

The State of the European Union is een jaarlijkse conferentie over de Europese Unie in het Egmontpaleis. The European Leader of the Year Award wordt uitgereikt op 6 juni. (EE)

Go for it Guy.

Bolleke Wol 8 mei 2013 22:44

Citaat:

Iemand?

meneer 8 mei 2013 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 6628865)

Lees het in de Knack!

Guy Verhofstadt © Belga

Leader of the year ? :lol: Hoax ?

Kameraad Mauser 8 mei 2013 23:46

Citaat:

http://www.stateoftheeu.eu/

http://www.ryckevelde.be/nl/europa_b...the_eu-79.html

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be