![]() |
Hoe verbreek je een relatie op een originele manier ??
Hoe verbreek je een relatie op een originele manier ??
dinsdag 07 mei 2013, 10u35 Auteur: lla http://www.nieuwsblad.be/article/det...70944#photoset Wat is jullie manier om het af te maken met je toekomstige heks (ex) ?? En valt dit onder leedvermaak of is het een opluchting ?? |
Wel, je belt haar op en spreekt af in een restaurant of café. En je wacht haar op in gezelschap van een ander meiske, waarmee je hartstochtelijk zit te tongzoenen als zij aankomt. En als ze dan aan jullie tafel komt zeg je : " ah, t' zijde gij. t' Is af tussen ons. Saluukkes ".
|
Maar indien ze zo niet van het muurbloemig type is, ietwat revanchistisch ingesteld is en een kubotan op zak heeft...
|
Stuur zo'ne chippendale stripper of een clown die de boodschap overbrengt, ze zal nog content zijn ook...
|
Een kogelbrief.
|
Met de eerste lading van 78.000 vertrekken naar Mars
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Zat voeren en naar een parenclub gaan.
Alles opnemen en dan haar van overspel beschuldigen. |
hij : Schat, we hebben gewonnen op de lotto, pak uw valies
zij : Joepie !! Gaan we op reis? Waar gaan we naar toe? hij : Jij terug bij uw moeder. |
Je geeft je ring terug met je vinger er nog aan.
|
Ik vind het wel een rare vraag: hoe je een relatie verbreekt.8O Volgens mij is het enige serieuze, volwassen antwoord hierop: gewoon vlakaf zeggen.
|
Die voorbeelden van ts zijn juist zwaar triest. Als je op die manier het uitmaakt, dan is die gehele relatie nooit serieus geweest.
Vooral met die billboard. Die vrouw moet zich toen vast goed hebben gevoeld, lekker der man voor schut zetten. Triest wijf. |
Je belt haar/hem op , en zegt dan:
:lol: pief poef paf , het is af :cheer:
|
Als je jezelf deze vraag moet stellen, ben je eigenlijk een loser.
|
çould you be my rebound chick in case i would miss french fries
|
Zeg dat je homo bent geworden na een beroerte. Dat kan ze je niet kwalijk nemen.
|
absurditeiten:
1) Geheugenverlies
2) Je laat je betrappen door je lief , terwijl .... je met de toekomstige schoonmoeder ligt te dollen :D 3) Je geeft een afscheidsfeest 4) Ik verhuis naar de andere kant van de wereld !! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be