Fikky is weer bezig, net op het goeie moment al had hij waarschijnlijk niet door dat Etienne Vermeersch dezelfde dag Anciaux de vloer ging vegen nadat hij eerder al Fikky op z'n dwalingen had gewezen.
Toch even mijn mening op die scheldproza, ben ik belangrijk genoeg daarvoor? Nee, maar dit is een forum. :-)
Citaat:
Fikry El Azzouzi:
Maar waarom begint vrijzinnig4Belgium steeds harder te radicaliseren? Alsof het de laatste stuiptrekking is van de bange blanke man die in het harnas nog een impact op de geschiedenis wil krijgen.
|
Daar zit wel een waarheid in, als we kijken naar de verwezenlijkingen van de islam de laatste 500 �* 1000 jaar dan zien we geen nobelprijswinnars, geen muziek, geen cultuur, geen vrede. Wel oorlog en alles dat goed is in het leven die aangepast moet worden aan de islam.
We zouden inderdaad graag een impact blijven maken in de geschiedenis met wetenschap en cultuur en daar past de islam niet in, hoe je het ook bekijkt.
Citaat:
Eigenlijk is het ego van vrijzinnig4Belgium doodsbang voor de waarheid. Ze moeten beseffen dat we niet meer in de middeleeuwen leven, maar in 2013.
|
Zegt de eikel die een hoofddoek moslim-gebruik van 1000 jaar geleden wil verdedigen, is die nu gewoon zo dom of doet ie alsof?
Citaat:
Wat we niet nodig hebben, is een vrijzinnig4Belgium dat vanuit een ivoren toren de samenleving ondermijnt. Met geen besef dat er de komende twintig jaar een enorme verandering zal komen. Ik wil ze niet de stuipen op het lijf jagen, maar in 2020 zal bijna vijftig procent van de Antwerpse bevolking van vreemde origine zijn.
|
Daar zijn we al dom jongetje, in 2020 is 50% van Antwerpen Islamitisch. Dat heb je met multicultuur, die glijdt af naar 1 overheersende islamitische cultuur, gedaan met multi.
Citaat:
En als vrijzinnig4Belgium toch pleit voor neutraliteit, dan moeten ze er helemaal voor gaan. Ga eens niet voor de gemakkelijke slachtoffers. Schaf alles wat de neutraliteit in de weg staat af.
Schaf de christelijke feestdagen af, schaf het middenveld en de kerkfabrieken af. De CD&V, het koningshuis en neem anders het koningshuis van Nederland er ook maar bij. Hoe die wekenlang mijn televisiescherm hebben geteisterd, dat kun je niet voor mogelijk houden. Doorprik de luchtbel en laat het land bestaan uit grijze, neutrale individuen met smetvrees. Maar dat is een illusie.
|
Zeer graag, het is ons alleen nog niet gelukt. De kerk is al murw geslagen over de laatste 50 jaar maar de feestdagen geven ze maar moeilijk af, dat zal de islamisten daarentegen wel lukken.
Het koningshuis mag al lang weg maar met behulp van de walen komen we er wel, bedankt voor het extra steuntje in de rug.
Citaat:
Want het is de hoofddoek en niets anders dan de hoofddoek.
|
En een kruis is maar 2 stokjes haaks op elkaar, we hebben alle politieke en godsdienstige symbolen verwijderd uit openbare instanties voor een gevoel van neutraliteit. Er is niet 1 argument om de hoofddoek daar niet onder te brengen.
Citaat:
Het enige wat vrijzinnig4Belgium doet, is het actief pluralisme in de prullenmand gooien en voor een visie van uitsluiting, racisme en islamofobie gaan.
|
De islam is geen ras maar een godsdienst, dus geen racisme dumpie en om dezelfde reden is er ook niets verkeerd met islamofobie. We hebben een lange geschiedenis van kritiek op godsdiensten en de islam is hierin geen uitzondering. Tenzij dan dat links volledig zijn kar heeft gedraaid en nu een verderfelijke godsdienst zit te verdedigen, stuk verraders.
.
Nog een laatste belediging, al is dit helaas een waarheid als een koe. Inteelt in de islam maakt gemiddeld (!)(laat dit duidelijk zijn) domme, achterlijke, mentaal gestoorde, gewelddadige, moreel-loos en schizofrene volgelingen waar je niet redelijk mee kunt praten, wat tegelijk ook hun sterkte is. Er zijn grote problemen met de islam-volgelingen en bepamperen, verbergen of van-de-pot-gerukte opiniestukjes van fikky zullen die niet verhelpen, daar is meer voor nodig vrees ik.