Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Jean-Marie Dedecker is een stuk uitschot (https://forum.politics.be/showthread.php?t=186207)

Echte Waal 8 mei 2013 17:22

Jean-Marie Dedecker is een stuk uitschot

Jean-Marie Dedecker ontkent gesprekken met N-VA (DS)

Citaat:

Jean-Marie Dedecker (LLD) zou bij de verkiezingen van 2014 op een NVA-lijst staan. Dat zegt de redactie van “Coulissen van de Wetstraat”. Dedecker ontkent dat er gesprekken hebben plaatsgevonden.
Ik hoop dat dit gebeurt.

Travis66 8 mei 2013 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal (Bericht 6630756)

2

BonBon 8 mei 2013 17:47

Die neemt z'n wensen voor waar, de NVA kan dat stuk uitschot missen als de pest. Niet dat hij geen waarheden zegt soms maar de NVA kan dat stuk uitschot missen als de pest.

Heb ik al gezegd dat de NVA dat stuk uitschot kan missen als de pest?

knip 8 mei 2013 18:11

Citaat:

Tok tok tok toook kukeluu kukeluu

Henri1 8 mei 2013 20:30

Citaat:

Op een overloper/frakkendraaier meer of minder komt het bij N-VA niet meer aan.
"Die Partei" is nu al een topzware zeepbel.

Garry 8 mei 2013 22:22

Citaat:

Zeg toch gewoon; al wat Vlaams is, is uitschot. Dan hoef je dat niet langer te herhalen in je post.

vrijevlaming 9 mei 2013 00:25

Citaat:

achterlijke post die teken geeft van totaal geen kennis van politiek. Sorry dat ik dit moet melden, hopelijk maak ik u niet wakker in uw hangmat :rofl:

nickb 9 mei 2013 00:31

Citaat:

Jean-Marie Dedecker is niet geschikt voor de politiek. Hij brengt niets nieuws, is oninteressant en gedraagt zich als een klein kind. Hij moet toch eerst serieuzer worden, en proberen om een normaal gesprek te voeren. Het enige dat hij doet is beschuldigen van dit en beschuldigen van dat. De mensen willen dat politiekers meedenken en iets nieuws en beters in gang zetten.

Kameraad Mauser 9 mei 2013 00:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nickb (Bericht 6631410)
Jean-Marie Dedecker is niet geschikt voor de politiek. Hij brengt niets nieuws, is oninteressant en gedraagt zich als een klein kind. Hij moet toch eerst serieuzer worden, en proberen om een normaal gesprek te voeren. Het enige dat hij doet is beschuldigen van dit en beschuldigen van dat. De mensen willen dat politiekers meedenken en iets nieuws en beters in gang zetten.

Aangezien dat nooit zal plaatsvinden, blijft hij beter in zijn huis.

Robinus V 9 mei 2013 01:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 6631194)
Zeg toch gewoon; al wat Vlaams is, is uitschot. Dan hoef je dat niet langer te herhalen in je post.

Al wie Vlaams en Vlaams-nationalistisch als één en hetzelfde aanziet, of een uiting in die richting geeft, is uitschot.

subocaj 9 mei 2013 05:14

Ik ben uitschot.

Snerror 9 mei 2013 05:16

Ik ook!

subocaj 9 mei 2013 05:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 6631521)
Ik ook!

We kunnen de Uitschot Partij oprichten. De UP.

Snerror 9 mei 2013 05:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 6631524)
We kunnen de Uitschot Partij oprichten. De UP.

:lol:

Count me in!

subocaj 9 mei 2013 05:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 6631525)
:lol:

Count me in!

Ik benoem jou tot voorzitter, dus vraag mij niets meer, jij bent vanaf nu verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van UP.

Snerror 9 mei 2013 05:44

Ok, mijn eerste beslissing is jou als voorzitter benoemen, dus vraag mij niets meer, jij bent vanaf nu verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van UP. :lol:

subocaj 9 mei 2013 05:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 6631528)
Ok, mijn eerste beslissing is jou als voorzitter benoemen, dus vraag mij niets meer, jij bent vanaf nu verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van UP. :lol:

Met uitschot valt niet te onderhandelen, stuk uitschot.:lol:

Snerror 9 mei 2013 05:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 6631529)
Met uitschot valt niet te onderhandelen, stuk uitschot.:lol:

Ok prima, maar verschiet dan niet dat ik in de hoedanigheid van partijleider jou als uitschot zal behandelen. Want je bent tenslotte uitschot. Niets meer of niets minder.

--------------

Vote UP!

subocaj 9 mei 2013 06:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 6631531)
Ok prima, maar verschiet dan niet dat ik in de hoedanigheid van partijleider jou als uitschot zal behandelen. Want je bent tenslotte uitschot. Niets meer of niets minder.

--------------

Vote UP!

Eindelijk, de juiste behandeling. Trouwens je bent de enige echte Uitschotleider, die het waard is het uitschot van de rest te onderscheiden.

Up with UP.

Echte Waal 9 mei 2013 09:12

Als UP (Uitschot Partij) veel postjes kan beloven,
zal Jean-Marie Dedecker "in hun verhaal" geloven.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be