![]() |
Amerikanen lachen om Belgisch amateurisme
Gisteren is een nationale TV reportage uitgezonden op de VS, tussen 8 en 10 uur plaatselijke tijd (dat will zeggen op de meest waardevolle "prime time" moment van de avond) het ging over de klungelende Belgische veiligheidsapparaat. De presentatrice deed haar best om haar lach te verbergen:
http://www.nbcnews.com/id/26315908/n...show/#51824965 . |
Citaat:
Ook maar mee lachen? |
Dit nieuws is voor iets té leuk gebracht als je begrijpt wat ik bedoel.
|
Je kan er alleen maar om lachen. Niks aan te doen.
|
Citaat:
Reken zelf maar uit hoeveel procent de belastingvoet bedraagt. Ik teken voor die belastingvoet. Maar ja ik ben maar uitschot. |
Ik weet niet of het nog mogelijk is om die 2.5 miljard te recupereren. Het lijkt me alleszins een goede investering om ZWARE controles te organiseren in de diamantsector. Als dit 10 miljoen zou kosten heb je een winst van 2.490.000.000 euro! Een goede investering. Met in het achterhoofd houdende dat ik ook maar uitschot ben natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Om eerlijk te zijn, ik denk dat je een probleemloos een lange film kunt maken over het klungelende veiligheidsapparaat zonder die twee overvallen zelfs maar te vermelden. |
Citaat:
Qua misleidende titel kan deze dus weer tellen... |
Citaat:
Vb. weet ik niet wat er lachwekkend aan is dat enkele maanden na de overval, de politie in drie landen zoveel aanhoudingen verricht in een toch spectaculaire actie. Op die wijze vind ik, die geen uitschot ben (of tenminste er nog niet toe verklaard ben tot op heden), dat dit minder lachwekkend is dan de politie van Boston die de snelkookpan-terrorist moest aanhouden op aangeven van een ongewapende burger, buiten de afgesloten perimeter ... . |
Hier wordt ook gelachen met b. amateurisme: miss b. herkent de b. vlag niet eens ....
http://www.youtube.com/watch?feature...v=685iaHPE-RU#! . |
Citaat:
Wel merk ik bewondering voor de politie die AL de dieven pakte. ALL OF THEM. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be