![]() |
Schandalig dat Vlaanderen niet zelf zijn verkiezingsdatum kan bepalen!
Schandalig dat Vlaanderen niet zelf zijn verkiezingsdatum kan bepalen!
De federale wetgever bepaalt wanneer de Vlaamse verkiezingen plaatsvinden, BIJ BIJZONDERE WET! BIJ BIJZONDERE WET!:snipersm: Dat is niet te verenigen met de aard van een federale staat. Wij Vlamingen zouden druk moeten uitoefenen op onze vuil polletiekers. Om wat meer ballen aan hun lijf te hebben. |
Citaat:
|
Echte mannen stemmen niet.
|
Citaat:
Poeppen ? |
Citaat:
|
Citaat:
Dikke poepper ! |
Citaat:
Goed te weten waar jou voorkeur ligt... 8-) |
Citaat:
Ik ga gewoon niet stemmen. Ik verlaat mijn huis niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op die manier neemt iemand die blanco stemt effectief niet deel aan het spel... Hoe dat dan in praktijk moet dient nog bepaald te worden. |
Citaat:
Dat is blijkbaar niet je bedoeling... Je zou op "banaan" en co kunnen stemmen. Dan zit je toch veel dichter bij je doelstelling? Ik zou hoe dan ook het kleine beetje inspraak dat ik heb ten volle willen benutten. 8-) |
Citaat:
Ok, vriend. Ik neem uw raad ter harte. Ik ga stemmen. Aangezien ik geen politieke voorkeur heb stem ik gewoon op de N-VA of PVDA. Welk significant verschil maakt het uit? |
Het maakt weinig uit zolang de "Vlaamse" regering aan de Belgische leiband loopt.
Natuurlijk, de traditio-macht breken op dit niveau raakt Belgie in het hart. Ik zou menen - als ik u een beetje ken, dat uw karakter slecht genoeg is om anti-Belgie te stemmen, N-VA dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be