![]() |
Afscheid van een integer politicus: André Denys.
Groot verlies...
In de eerste plaats voor zijn familie. http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...verleden.dhtml |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alles is eindig. Hij kwam in elk geval over als een rustige, intelligente man.
|
Citaat:
|
Een politicus van eenvoudige afkomst, harde werker, principieel en altijd rechtuit. Geen tafelspringer maar wel ambitieus zonder ooit veel bochtenwerk te hebben genomen. Een integer fractieleider die steeds zijn partij met kracht en overtuiging vertegenwoordigde. Volgens mij was hij een goede gouverneur, hij heeft echt werk gemaakt om partij-neutraal te zijn. Ondanks zijn vergevorderde ziekte heeft hij bv zelfs in lokale conflicten rond coalitievorming op gemeentelijk vlak er zeer veel aan gedaan om de betrokkenen terug aan de tafel te krijgen.
Grote mijnheer. Mijn deelneming aan de familie. |
Het gebeurt idd niet dikwijls dat politiek en integerheid kunnen samengaan.
Veel te brave mens eigenlijk, heeft verschillende keren naast een ministerpost gegrepen, die dan dikwijls naar De Gucht ging (allebei O-Vlaanderen). Innige Deelneming aan de nabestaanden. |
Zeer integer politicus en ook als gouverneur iemand die er was voor alle mensen. RIP
|
Citaat:
los van uw achterlijke post: denys was een van de zeldzame parels bij de vld. Goede dossierkennis, altijd integer, werkte hard. Een groot verlies |
Helemaal geen recuperatie. Ik meen dat. Denys deed dat heel goed. Als je daarna op je sterfbed moet zien hoe een klungelaar van het zevende knoopsgat jouw levenswerk kapotmaakt, doet dat zeker extra pijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De VLD is nu 1 grote lege doos.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar jij wel. ;-) |
Citaat:
Wanneer is je volgende examen trouwens? |
Citaat:
Sterkte voor de familie. Kanker is iets vreselijks. |
Citaat:
|
Citaat:
Geen wonder dat jullie "zoveel" stemmen halen. |
Citaat:
Is een liberaal überhaupt ooit wat anders dan een leegganger die het slechte in de mens wil laten zegevieren? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be