![]() |
Verkiezingspeiling
|
Citaat:
Heel neutraal... :lol: |
Zeer zeker niet. Dit is een vlaams blok vehikel. Dat men dat dat ook open en bloot onder die noemer zet. Wat een demagogie...
|
Ge moet wat minder lullen over punten en komma's. Wie het heeft in elkaar gefoefeld doet niet terzaken. Iedereen mag er zijn mening op invullen en het zijn daar de resultaten van die van belang zijn. De inleiding heb ik zelf nog niet eens gelezen.
|
Citaat:
|
Nu nog beter. De boxer van Oostende vindt dat we moeten onderling tot akkoorden komen ook al zijn andere soms van een ander gedacht. Dat hij dan maar begint met het voorbeeld te geven door het cordon op te heffen.
http://nieuws.vtm.be/binnenland/2013...kiezingen-2014 |
hmmm, boeiend zo'n peiling, maar is deze opgezet uit compleet onafhankelijke hoek en zal ze overgenomen worden door de media?
Het is vooral die laatste die je moet opzoeken en je stem op uitbrengen |
Citaat:
Toch leuke vragenlijst op die site. Ik had ze allemaal juist de vragen ![]() |
Citaat:
Hier staat er weinig vermeld. De inleiding vind ik nog niet zo slecht, behalve dat de sossen vergeten zijn. Maar waar haalt gij het "lef" vandaan om de website in die hoek te steken? (zelfs al vermoed ik dat je gelijk hebt, maar ik kan het niet 'bewijzen'). . |
Citaat:
|
Alwéér een verkiezingsspelleke...
|
Citaat:
|
VB-peiling
|
Citaat:
Trouwens merk ik op dat De Standaard publiciteit plaatst in het voorbereidend gedeelte. De afkeer die dS tentoon spreidt t.o.v. het VB is zo mogelijk nog groter dan de jouwe. M.a.w. je bewering klopt absuluut niet. |
Citaat:
|
Rendez-vous in mei 2014!
|
Citaat:
Alleen blijft het numeriek gezien een zeer marginale groep die daar voorstander van is. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be