Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Verkiezingspeiling (https://forum.politics.be/showthread.php?t=186436)

Garry 14 mei 2013 22:36

Verkiezingspeiling

Maak hier uw keuze.

http://www.verkiezingspeiling.com/

Another Jack 14 mei 2013 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 6639134)

Schitterende inleiding!
Heel neutraal...
:lol:

peter1962 14 mei 2013 22:39

Zeer zeker niet. Dit is een vlaams blok vehikel. Dat men dat dat ook open en bloot onder die noemer zet. Wat een demagogie...

Garry 14 mei 2013 22:43

Ge moet wat minder lullen over punten en komma's. Wie het heeft in elkaar gefoefeld doet niet terzaken. Iedereen mag er zijn mening op invullen en het zijn daar de resultaten van die van belang zijn. De inleiding heb ik zelf nog niet eens gelezen.

Boyke 14 mei 2013 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6639143)
Zeer zeker niet. Dit is een vlaams blok vehikel. Dat men dat dat ook open en bloot onder die noemer zet. Wat een demagogie...

Vlaams Belang vehikel !

Garry 14 mei 2013 23:06

Nu nog beter. De boxer van Oostende vindt dat we moeten onderling tot akkoorden komen ook al zijn andere soms van een ander gedacht. Dat hij dan maar begint met het voorbeeld te geven door het cordon op te heffen.

http://nieuws.vtm.be/binnenland/2013...kiezingen-2014

plakker 14 mei 2013 23:47

hmmm, boeiend zo'n peiling, maar is deze opgezet uit compleet onafhankelijke hoek en zal ze overgenomen worden door de media?
Het is vooral die laatste die je moet opzoeken en je stem op uitbrengen

Universalia 15 mei 2013 08:44

Citaat:

De verkiezingen van 2014 worden in elk geval historische verkiezingen.
Of daar iets historisch aan gaat zijn lijkt mij twijfelachtig.

Toch leuke vragenlijst op die site.

Ik had ze allemaal juist de vragen

De schoofzak 15 mei 2013 08:47

Citaat:

Ik surf, stem, .... nooit naar/op ... politiek getinte websites als niet heel duidelijk is wie of wat er achter zit.

Hier staat er weinig vermeld.
De inleiding vind ik nog niet zo slecht, behalve dat de sossen vergeten zijn.

Maar waar haalt gij het "lef" vandaan om de website in die hoek te steken? (zelfs al vermoed ik dat je gelijk hebt, maar ik kan het niet 'bewijzen').

.

Zwitser 15 mei 2013 08:57

Citaat:

Behoorlijk amateuristische site. Is het echt nodig 6 flash blokken te gebruiken voor een simpel keuzemenu?

Txiki 15 mei 2013 09:38

Alwéér een verkiezingsspelleke...

De Brabander 15 mei 2013 09:41

Citaat:

Ik begrijp die peiling niet. Het aantal partijen is beperkt tot de particratie (wat allesbehalve democratisch is), maar men kan toch kiezen voor een unitair België.

jogo 15 mei 2013 09:42

VB-peiling

robert t 15 mei 2013 10:19

Citaat:

Je aversie t.o.v. Het Vlaams Belang speelt je alweer parten. In de regel laat ik politieke polls links liggen maar deze heb ik voor de aardigheid ingevuld. En wat blijkt? Niet het VB, maar wel de N-VA is de grote winnaar van deze poll, met trouwens zéér onwaarschijnlijke percentages.

Trouwens merk ik op dat De Standaard publiciteit plaatst in het voorbereidend gedeelte. De afkeer die dS tentoon spreidt t.o.v. het VB is zo mogelijk nog groter dan de jouwe. M.a.w. je bewering klopt absuluut niet.

DucDEnghien 15 mei 2013 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 6639465)
Je aversie t.o.v. Het Vlaams Belang speelt je alweer parten. In de regel laat ik politieke polls links liggen maar deze heb ik voor de aardigheid ingevuld. En wat blijkt? Niet het VB, maar wel de N-VA is de grote winnaar van deze poll, met trouwens zéér onwaarschijnlijke percentages.

Trouwens merk ik op dat De Standaard publiciteit plaatst in het voorbereidend gedeelte. De afkeer die dS tentoon spreidt t.o.v. het VB is zo mogelijk nog groter dan de jouwe. M.a.w. je bewering klopt absuluut niet.

De Standaard plaatst nooit publiciteit, dat doet Corelio.

Boyke 15 mei 2013 10:22

Rendez-vous in mei 2014!

Another Jack 15 mei 2013 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 6639438)
Ik begrijp die peiling niet. Het aantal partijen is beperkt tot de particratie (wat allesbehalve democratisch is), maar men kan toch kiezen voor een unitair België.

Ja, dat kan.
Alleen blijft het numeriek gezien een zeer marginale groep die daar voorstander van is.

peter1962 15 mei 2013 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 6639388)
Ik surf, stem, .... nooit naar/op ... politiek getinte websites als niet heel duidelijk is wie of wat er achter zit.

Hier staat er weinig vermeld.
De inleiding vind ik nog niet zo slecht, behalve dat de sossen vergeten zijn.

Maar waar haalt gij het "lef" vandaan om de website in die hoek te steken? (zelfs al vermoed ik dat je gelijk hebt, maar ik kan het niet 'bewijzen').

.

Lees gewoon volgende passage, en dan vallen de schellen van de ogen :lol:
Citaat:

Begin de jaren negentig van vorige eeuw deed VLD een poging om de CD&V te vervangen als volkspartij. Daarin is die partij echter niet geslaagd. De reden is dat de VLD fundamenteel een belgicistische partij is en dat komt niet overeen met de grondstroom in Vlaanderen. De grondstroom in Vlaanderen wil meer zelfstandigheid voor Vlaanderen. Bovendien neemt VLD standpunten in pro-migratie en nam ze deel aan een regering die enkel de belastingen heeft verhoogd.

Het Vlaams Belang is een goed uitgebouwde partij en zal waarschijnlijk nog steeds scoren met haar standpunten over de migratieproblematiek zoals vanouds.
Vanuit welk politiek hoofdkwartier komt dit denk je ? Gerolf zit waarschijnlijk nu mee te lezen welke antwoorden hierop komen, héhé.

robert t 15 mei 2013 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 6639466)
De Standaard plaatst nooit publiciteit, dat doet Corelio.

In principe heb je gelijk en zijn inhoud en publiciteit gescheiden. Maar wie schrijft de politieke commentaren tegen de partij? Sturtewagen, Brinckman en tutti quanti. Eén pot nat.

peter1962 15 mei 2013 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 6639493)
In principe heb je gelijk en zijn inhoud en publiciteit gescheiden. Maar wie schrijft de politieke commentaren tegen de partij? Sturtewagen, Brinckman en tutti quanti. Eén pot nat.

Tegen "de" partij ? :lol::lol::lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be