Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Sappige Samenzweringen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=186508)

Koenraad Noël 16 mei 2013 11:23

Sappige Samenzweringen

De plek om zelfverzonnen samenzweringen te plaatsen. Je eigen creaties dus, geen geplak van Marc Peeters en consoorten.
-----

Arséne Goedertier is de dief die de rechtvaardige rechters stal. Hij was de koster van Wetteren. Vermeend kerkcriticus Etienne Vermeersch woont ook in Wetteren. In 2003 leverde een zoektocht in de Sint-Gertrudiskerk niets op. Of deed het dat misschien wél?

Waarom ging Goedertier in tegen de Roomse Kerk? Was hij misschien een tempelier? Waarom woont Vermeersch in Wetteren? Is hij misschien een dubbelagant van de Roomse Kerk? Wat als het werk in 2003 wél gevonden werd, maar men de aandacht van de Tempeliers niet wou trekken? En dat betekent dus dat de treinramp geënsceneerd is. De katholieken hebben dan ongestoord de rechtvaardige rechters kunnen verwijderen, en nu ligt het dus in het bisschoppelijk paleis van Gent.

Klojo eerste klas 16 mei 2013 11:35

Goedertier was koster van Wetteren.
Marie van de Koster....moet ik nog meer zeggen ? :lol:
Wetteren, is 't daar niet dat ze zjust een trein hebben doen ontsporen om de boel te laten ontruimen..... Dan konden ze 't schilderij ongezien verhuizen.... Mislukt ? Of niet ? :twisted:

Klojo eerste klas 16 mei 2013 11:37

Ik heb hier al de ganse tijd kriebels in mijn nek.... Ik denk dat de moderators een camera hebben geplaats om te kunnen vergelijken wat ik oorspronkelijk schrijf en wat er uiteindelijk op 't forum komt..... 8O

Koenraad Noël 16 mei 2013 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 6640967)
Wetteren, is 't daar niet dat ze zjust een trein hebben doen ontsporen om de boel te laten ontruimen..... Dan konden ze 't schilderij ongezien verhuizen.... Mislukt ? Of niet ? :twisted:

Als koster Goedertier een Tempelier was, dan heeft hij dus de bloedlijn van Jezus beschermd. Is Marie mischien ... een erfgenaam van Jezus? En waar zit Harrie Christus in dit verhaal? Een broer, wellicht?

Klojo eerste klas 16 mei 2013 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël (Bericht 6640970)
Als koster Goedertier een Tempelier was, dan heeft hij dus de bloedlijn van Jezus beschermd. Is Marie mischien ... een erfgenaam van Jezus? En waar zit Harrie Christus in dit verhaal? Een broer, wellicht?

Marie...Maria........toch ook niet al te subtiel....
Harrie Christus.....het minst subtiel... Da's dus gewoon de originele die nog maar eens is wederopgestaanderd.....

Libro 16 mei 2013 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël (Bericht 6640955)
De plek om zelfverzonnen samenzweringen te plaatsen. Je eigen creaties dus, geen geplak van Marc Peeters en consoorten.
-----

Arséne Goedertier is de dief die de rechtvaardige rechters stal. Hij was de koster van Wetteren. Vermeend kerkcriticus Etienne Vermeersch woont ook in Wetteren. In 2003 leverde een zoektocht in de Sint-Gertrudiskerk niets op. Of deed het dat misschien wél?

Waarom ging Goedertier in tegen de Roomse Kerk? Was hij misschien een tempelier? Waarom woont Vermeersch in Wetteren? Is hij misschien een dubbelagant van de Roomse Kerk? Wat als het werk in 2003 wél gevonden werd, maar men de aandacht van de Tempeliers niet wou trekken? En dat betekent dus dat de treinramp geënsceneerd is. De katholieken hebben dan ongestoord de rechtvaardige rechters kunnen verwijderen, en nu ligt het dus in het bisschoppelijk paleis van Gent.

Aha, zou de treinramp er iets mee te maken kunnen hebben?

Libro 16 mei 2013 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 6640967)

Nee: Goedertier was een Time Lord die het schilderij naar 2013 gesmokkeld heeft om het daar door de trein te laten vernietigen.

Buitenwipper 16 mei 2013 20:19

It's the juice!

Twigmuntus 16 mei 2013 20:21

Ik zat zo te denken: wie heeft er baat bij dat sommige Wetteraars hun huizen niet konden betreden?

Libro 17 mei 2013 09:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Twigmuntus (Bericht 6641688)
Ik zat zo te denken: wie heeft er baat bij dat sommige Wetteraars hun huizen niet konden betreden?

't Is de NWO zeg ik u!

Twigmuntus 17 mei 2013 12:05

Diene vader Bontinck, die is volgens mij ook nie zuiver op de graat. Ik vind het vreemd dat hij weg was uit Vlaanderen toen die treinramp zich voordeed. Zoals bekend hing zijn zoon Jejoen uit met dat allochtone schorremorrie. U weet wel, die bendes die in de zomer gans Vlaanderen onveilig maken. Zo ook De Warande in Wetteren. Vorig jaar was er melding van een lading boelzoekers die speciaal uit Antwerpen waren overgekomen! Wat zaten die daar te konkelfoezen? De kerk is op wandelafstand van het eerder genoemde buitenzwembad zet ik er maar eventjes bij.

Wilden die na de (mislukte?) diefstal even stoom aflaten misschien? Was het paneel ten alle tijde goed omringd door een paar boefjes, omdat ze weten dat niemand daar een poot durft naar uit te steken? Hebben ze daar eigenlijk al de kleedhokjes grondig nagekeken?

Veel vragen...

Klojo eerste klas 17 mei 2013 12:14

"""Wetteren is geselecteerd als een van de drie steden en gemeentes in Vlaanderen om een kindvriendelijk project op te zetten."""
http://www.wetteren.be/nieuwsdetail/...vs=0_N&id=1790
Geen commentaar.....maar hopelijk is mijn gemeente niet één van de twee andere....er loopt hier namelijk ook een treinspoor.....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be