![]() |
Franse krant Libération vindt Bruxelles niet belle.
Citaat:
Maar pas op, volgens Maingain en Picqué is die belabberde toestand van Brussel de schuld van de Vlamingen.... Citaat:
|
er beweegt wel iets aan Franstalige krant als het over Brussel gaat. laatst die FDF'er, nu dit.
|
Wat zou je ook verwachten van Agadir aan de Zenne??
De kelder van Belziek... Zet een muur eromheen en uithongeren die vuiligheid... En ja ook die 60.000 volksverradende " Vlamingen", die lekker multikul willen zijn ... Afbranden die kanker |
Trouwens als ik jaarlijks voor 2000 euro aan prepping doe dan heb ik bijlange niet mijn companybobud opgebruikt, maar ik koop me daar wel gemoedsrust voor en weet dat ik een stap voor sta op de rest als het zo ver is.
|
Voor mijn de minst aantrekkelijke hoofdstad van heel Europa.
|
Citaat:
Enig voordeel is dat wat hij aankaart, ook wel degelijk bestaat, en dat dit (heel) misschien een aanzet te geven om bepaalde problemen in Brussel (en netheid is er één van) aan te pakken. La Dernière Heure heeft trouwens een "antwoord-stuk" gemaakt over Parijs, en komt tot dezelfde conclusie. :lol: http://www.dhnet.be/infos/monde/arti...-du-monde.html |
Citaat:
Edit: al sinds 2001... |
Als 't een troost mag zijn....ik vind Bruxelle ook niet belle... :twisted:
|
Citaat:
|
Maingain ziet een vlaamse samenzwering, ik zie incompetentie.
|
fait divers, niks aan de hand, het komt allemaal weer goed,
1 grote kap erover en het wordt de grootste soeks van de wereld. |
Troelalaaa
|
Censuur
|
Brussel, ja, vuil, smerig, ongure buurten, verval, armoede misdaad en rijkdom.
Allemaal waar, maar toch geven we het niet weg. Als Belgie barst wordt er daar orde op zaken gesteld, gedaan met de domme fratsen. Natuurlijk, dat zal bitteren traantjes tevoorschijn halen hier en daar, maar dat gaat over. |
Brusse, Amsterdaml én Parijs zijn voor mij de teleurstellendste hoofdsteden van West en Centraal Europa.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat ze compleet de dieperik in geholpen is door jarenlang PVDA (en Groenlinks) bestuur zullen we maar even vergeten. Nemen we als voorbeeld maar de torenhoge parkeertarieven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be