![]() |
bevoegdheden staatssecretaris
Citaat:
|
Citaat:
Maar kom, overschrijden van bevoegdheden, wie klaagt daar nu nog over.... :twisted: (of is er een rechterlijke uitspraak die de journalist nog niet kent ? Kan ook, natuurlijk) """Jan Van Der Cruysse, woordvoerder van Brussels Airport, maakte vanmiddag bekend dat de directie van de luchthaven samen met staatssecretaris voor Transport Wathelet beslist hadden om naar de rechter te stappen en om ‘dwingende maatregelen’ te vragen tegen de stakers.""" Maar of dat gebeurd is ????? Daar hebben we het raden naar...... Lamlendige journalistiek (bij DS), noem ik dat..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(zie mijn post die ik wat heb aangevuld...... er staat (engin, in de DS, 'k ben te tam om verder te zoeken) dat ze 'beslist hadden om naar de rechter te stappen'...maar of ze dat hebben gedaan en wat precies de uitspraak zou zijn ?????? Misschien wat je schrijft ???? Maar zeker is 't niet, dus : Trekt uw/ons plan..... :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Staken tegen een ps-marxistische regering ? Daar zal een stokje voor gestoken worden door de apparatsjki's.
. |
Citaat:
In Vlaanderen doen ze dat anders, ze sturen een deurwaarder en geven een zeer hoge GAS boete aan mensen die vechten voor hun werk. Heb je het laatste nieuws over dochtertje en schoonzoon Alfacam nog niet gehoord? Ze starten een nieuw Alfacam op met een reuze startkapitaal van 18.500 €. De rest zullen Muyters en Co wel aandelen kopen, waar jij en je kinderen voor garant staan bij de banken. |
Wathelet heeft hier gelijk, er is stakingsrecht, maar geen blokkeringsrecht. Wanneer stakers de openbare dienstverlening blokkeren of verhinderen moet de politie en veiligheidsdiensten in actie komen. Het leger kan dan eventueel het werk overnemen, bijvoorbeeld in de luchthaven of op het spoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be