Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax
(Bericht 6641737)
|
Citaat:
A European re-distribution of wealth through fair income and higher taxation of wealth and profits
|
Lap, hun eerste punt en het zit er al tegen. :?
Ik sta erg wantrouwing tegenover een Staat die aan herverdeling van rijkdom gaat beginnen, al zeker als het gecentraliseerde Europa dit gaat doen. Wie daar in gelooft vanuit een Europees gegeven, dat die parasieten in Brussel dat over heel Europa gaan doen om iedereen een betere levensstandaard te geven, is goed gek.
Citaat:
An end to wage decreases and discrepancies between member states within the monetary union through current account surpluses that harm other member states
|
M.a.w. alle lidstaten moeten even arm worden. Als één lidstaat een beter lokaal beleid heeft, als dat er nog mag zijn van Europa, en het goed doet, moet de economie van die lidstaat halt toegeroepen worden?
Citaat:
Strengthening employee and union rights
|
Dat heeft een heel brede betekenis. Zelf ben ik voorstander van volledig vernieuwde vakbonden, die meer zijn dan wat parasieten die amok maken vanuit partij-gegeven. Ik vermoed echter dat men het hier over dezelfde corrupte partij-gebonden vakbonden heeft waar wij mee moeten leven.
Citaat:
Stronger regulation of financial markets
|
Over de dingen die het ECB zich kan veroorloven als gevolg van die regulering wordt geen woord gerept waarschijnlijk.
Citaat:
Democratization of the European fiscal policy
|
Nogmaals, wie gelooft dat men dat in Brussel gaat doen met het oog een betere leefwereld voor iedereen te creëren, heeft ze niet alle vijf.
Overigens, men bedoelt hier niet democratisering, maar
centralisatie. Democratisch zou zijn om lokaal beleid toe te laten, waar de stem van een individu veel meer effect heeft dan op Europees niveau.
Citaat:
The creation of treaties to reduce unemployment in every member state
|
Ik vraag men af hoe men dat gaat doen, al zeker in het licht van eerdere punten, zoals alle lidstaten even arm maken.
Citaat:
A European investment programme to extend infrastructure and ecological modification
|
Zelfde punt, in Brussel hebben ze het echt niet zo ged voor. Als die investeringen niet gewoon het anti-solidaire karakter van transfers gaan aannemen, vloeien ze vast naar de zakken van multinationals.
De Glorieuze Democratische Volksrepubliek Europa.
Nee, bedankt.