![]() |
Eigenlijk kan ik Anouk niet uitstaan.
|
ik ook niet, 't is een trut, 1 optreden gezien, interactie met het publiek = 0
|
Citaat:
![]() |
anouk is een ordinaire slet met een borderlinecomplex
|
Citaat:
Benieuwd naar het resultaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet slecht, maar ook niet echt goed, gewoon te voorspelbaar. In Amerika vind je in iedere stad 10 Anoukjes die het beter kunnen. Maar 'Birds' is toch wel iets bijzonders. Ik gok op een zesde plek. |
Jammer van die tattoo's. anders vind ik het geen lelijk meissie.
|
Het nummer van Anouk is bijzonder saai, het nummer van onze zuiderburen vind ik dan nog beter. Het liedje is minder slecht wat de zgn ''kenners'' ons doen geloven, uiteraard spreken we wel over songfestivalniveau, hoog zal het nooit zijn...
http://www.youtube.com/watch?v=ovkalJVXpEw |
Citaat:
|
Het is een degoutante slet.
|
Citaat:
:roll: |
Citaat:
Of heb je soms uitleg nodig bij die term? |
Citaat:
|
Citaat:
Wie veel kansen heeft, te winnen of op een zeer goeie positie te eindigen is volgens mij Cascada, voor Duitsland. Een dance-productie, zeer commercieel. En de Duitsers zijn zowiezo sterk met zo'n producties. Denk eens terug aan de "eurodance" van de jaren 90. Snap, Haddaway, Culture Beat. Allemaal Duitse producties. http://www.youtube.com/watch?v=Y77A9-hQAp0 |
anouk al een paar keer live gezien. Ooit op een festival meegetroond om naar haar optreden te kijken en daardoor Elbow gemist. Ik kon mezelf wel door de kop schieten achteraf...
Nog geen enkele keer een overtuigend optreden van haar gezien. De laatste keer was op Dranouter: ze heeft twee of drie keer moeten stoppen omdat ze in haar eigen nummers fouten aan het maken was, er was amper interactie met het publiek, zeer ongeinsteresseerd en op het einde liep ze gewoon weg. |
Citaat:
Ik denk op nummer 6 en dat is beter dan we in 38 jaar hebben gepresteerd sinds Teach Inn wond met Ding-a dong. |
anouk is wel leuk
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be