![]() |
"Sharia ingevoerd in deel Haagse Schilderswijk".
Citaat:
http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Neder...-moslims.dhtml Er is van veel kanten kritiek op deze ontwikkeling, ook van gematigde moslims zoals kamerlid Keklik Yücel. Citaat:
![]() |
Keklik Yücel is Turk. Dat hij dus de creatie van een Marokkaans kalifaat niet wil is logisch. Als er een kalifaat komt dan moet dat Turks zijn zoals in het verleden het geval was.
|
Citaat:
|
en tegelijkertijd wordt vandaag het turkse bejaardenproject voorgesteld.
Hoe leuk toch, deze positief discriminerende apartheidsprojecten; Niet alleen krijgen ze apartheid jeugdgroeperingen voor allochtonen, ook aparte wijken met apartheidsrechtspraak, nu ook zelfs aparte moderne volledig nieuw ingerichte apartheidswijken voor Turkse ouderen, dan heb je nog de leuke apartheidswoonblokken met specifiek aan de islamitische noden aangepaste inrichting zoals WC in de juiste richting, extra kraantjes voor het voetenwaswerk en aparte doorgangen zodat de vrouwen des huizes niet door het herengedeelte moeten lopen.... http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterda...ref_map=%5B%5D ![]() Rotterdam krijgt een woonwijk waar vooral oudere, Turkse Rotterdammers zich thuis moeten voelen. Bij de Afrikaanderwijk wordt een compleet stadje gebouwd met 400 appartementen, een hotel, winkels, horeca, zorgvoorzieningen, een mediterraan ogend binnenplein en een paleistuin. Heerlijk toch die apartheidstoestanden. Laat me denken aan boeboe jajajaja die helemaal in het begin van zijn AEL ook pleitte voor aparte getto's zoals in zijn heimweeland Libanon. Daar waren ze zo content mee: de christelijke wijken, de islamitische wijken, de joodse wijken, allemaal apart.... gemakkelijk ook om er bommekes op te gooien zal de Hezbollah-man gedacht hebben. Enfin, de nieuwe trend is gezet: apartheid dus. Zolang het maar geen apartheid is voor de aboriginals: geen aparte scholing voor hen, zeker geen aparte sociale woonblokken voor aboriginals-only uiteraard geen aparte bejaardentehuizen..... want d�*t zou racisme zijn natuurlijk. |
Citaat:
Nieuwbouw ghetto wijken, zien ze nu echt niet in dat daar problemen van gaan komen? Ik begrijp niet hoe ze erbij komen, maar dit is natuurlijk geen racistisch project, ze zorgen er alleen voor dat enkel Turken daar zullen willen wonen zonder dat expliciet te verplichten. |
Citaat:
|
Laat dat proefproject maar even lopen.
|
Net als in de allochtonen-scoutsdraad, stel ik mij ook hier de vraag;
Als ik als blank separatist een woonwijk voor blanke Europeanen wil bouwen, zou dat kunnen lukken zonder dat ik in de bak beland? Zou ik daar subsidies voor krijgen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik het goed begrijp, worden niet-moslims en gematigde moslims aangesproken op hun gedrag.
Zoals alcohol drinken. Daar is maar een oplossing voor, en dat is opzettelijk meer alcohol drinken voor hun neus. Stop met janken, en provoceer gewoon terug. Wat dit gehele sharia-circus is een grote provocatie, natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als iemand geweld tegen mij gebruikt, gebruik ik geweld terug. Zo simpel is het. |
Citaat:
|
Citaat:
En waar de ... hebben we het eigenlijk over. Wil jij soms beweren dat die hoofddoek-dragers ook maar iets kunnen doen? De tering hé. Weet je wel zeker dat je een piemel hebt? :-P |
Citaat:
|
Citaat:
Hier gaan wij ook naartoe, daar kun je niet veel tegen doen, met of zonder piemel. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be