![]() |
Ongewenst tenenlikken is strafbaar
Het is een hele geruststelling nu ik weet dat ongwenst tenenlikken strafbaar is.
In Nederland blijkt dit althans nog niet strafbaar te zijn maar men denkt er ook aan om het daar strafbaar te maken. In België hoeven wij ons volgens substituut Wim de troy bij het parket van Brussel niet echt zorgen te maken. Het ongewenst aan iemands tenen likken kan hier bestraft worden met een gevangenisstraf tot 2 jaar en een boete daar bovenop. |
:roll: Als dat geen geruststelling is :roll:
|
Hahahaha
|
Citaat:
|
Ongewenst tenenlikken
|
Citaat:
|
Het feit dat Nederland een wetsverandering wil doorvoeren om het ongewenst tenenlikken strafbaar te maken, duid er toch op dat daar een raar volkje woont.
Dat heb ik eigenlijk altijd reeds vermoed. Volgens mij begint het tollerantie beleid van drugs zijn tol te eisen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Deze week is er in Rotterdam een man opgepakt omdathij jonge vrouwen die achteloos in het park lagen te zonnen, besloop en aan hun tenen likte. Ze moesten die wel weer onmiddelijk vrijlaten omdat dit weliswaar bizarre gedrag volgens de Nederlandse wet niet strafbaar bleek te zijn. Ik heb dit artikel op het forum geplaatst omdat ik het feit op zich wel heel grappig en bizar vond en anderzijds de hoge straffen wat men in België (theoretisch) kan krijgen voor het ongewenst aan iemands tenen te likken. Dus beste raf, kijk goed uit voordat je de een of andere gozer aan zijn uiteinden begint te likken. Als hij je een peer wilt stoven en daarvan klacht neerlegt ben je in ons land aardig de klos. Mijn raad. Indien je deze onstuitbare drang moeilijk kunt beheersen, dan wip gewoon even de grens over. :-D Ik was in elk geval minstens een week mijn voeten niet meer als ik van plan ben in een nederlands park te gaan zonnen. :oops: |
Dit hoort dus duidelijk thuis bij koetjes en kalfjes.
|
Idd
|
Citaat:
|
Ongewenst tenenlikken; nog zo'n uitwas van de multiculturele samenleving.
|
Kan ik tegen mijn inmiddels 8 weken oude kater ook klacht indienen wegens ongewenst tenen likken?
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be