Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Ongewenst tenenlikken is strafbaar (https://forum.politics.be/showthread.php?t=18665)

Peace 7 augustus 2004 22:09

Ongewenst tenenlikken is strafbaar

Het is een hele geruststelling nu ik weet dat ongwenst tenenlikken strafbaar is.

In Nederland blijkt dit althans nog niet strafbaar te zijn maar men denkt er ook aan om het daar strafbaar te maken.

In België hoeven wij ons volgens substituut Wim de troy bij het parket van Brussel niet echt zorgen te maken.
Het ongewenst aan iemands tenen likken kan hier bestraft worden met een gevangenisstraf tot 2 jaar en een boete daar bovenop.

Pietje 7 augustus 2004 22:12

:roll: Als dat geen geruststelling is :roll:

Vlaanderen Boven 7 augustus 2004 22:14

Hahahaha

Hans1 7 augustus 2004 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Het is een hele geruststelling nu ik weet dat ongwenst tenenlikken strafbaar is.

In Nederland blijkt dit althans nog niet strafbaar te zijn maar men denkt er ook aan om het daar strafbaar te maken.

In België hoeven wij ons volgens substituut Wim de troy bij het parket van Brussel niet echt zorgen te maken.
Het ongewenst aan iemands tenen likken kan hier bestraft worden met een gevangenisstraf tot 2 jaar en een boete daar bovenop.

Dat Bourgeois dan maar eens ophoudt met aan de voeten van Leterme te likken !:lol:

Vlaanderen Boven 7 augustus 2004 22:24

Ongewenst tenenlikken

Peace 7 augustus 2004 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Dat Bourgeois dan maar eens ophoudt met aan de voeten van Leterme te likken !:lol:

En Stevaert aan de kont van Di-Rupo ! :-D :-D :-D

Peace 8 augustus 2004 07:57

Het feit dat Nederland een wetsverandering wil doorvoeren om het ongewenst tenenlikken strafbaar te maken, duid er toch op dat daar een raar volkje woont.
Dat heb ik eigenlijk altijd reeds vermoed.

Volgens mij begint het tollerantie beleid van drugs zijn tol te eisen.

Raf 8 augustus 2004 08:47

Citaat:

En Stevaert aan de kont van Di-Rupo ! :-D :-D :-D

Heeft Di Rupo tenen aan zijn kont?

Raf 8 augustus 2004 08:48

Citaat:

Het feit dat Nederland een wetsverandering wil doorvoeren om het ongewenst tenenlikken strafbaar te maken, duid er toch op dat daar een raar volkje woont.
Dat heb ik eigenlijk altijd reeds vermoed.

Volgens mij begint het tollerantie beleid van drugs zijn tol te eisen.

Misschien zou je al eens kunnen beginnen met te vemelden waar je dit verhaaltje vandaan hebt en wat de context is...

Peace 8 augustus 2004 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf

Ik heb niet zo een ervaringen met dat soort geaarde mensen, daarom kun jij die vraag misschien beantwoorden.

Raf 8 augustus 2004 08:56

Citaat:

Misschien zou je al eens kunnen beginnen met te vemelden waar je dit verhaaltje vandaan hebt en wat de context is...

Antwoord liever eens op deze vraag...

Peace 8 augustus 2004 09:50

Citaat:

Bron; Het belang van Limburg 7 en 8 augustus pagina 3.

Deze week is er in Rotterdam een man opgepakt omdathij jonge vrouwen die achteloos in het park lagen te zonnen, besloop en aan hun tenen likte.
Ze moesten die wel weer onmiddelijk vrijlaten omdat dit weliswaar bizarre gedrag volgens de Nederlandse wet niet strafbaar bleek te zijn.

Ik heb dit artikel op het forum geplaatst omdat ik het feit op zich wel heel grappig en bizar vond en anderzijds de hoge straffen wat men in België (theoretisch) kan krijgen voor het ongewenst aan iemands tenen te likken.

Dus beste raf, kijk goed uit voordat je de een of andere gozer aan zijn uiteinden begint te likken. Als hij je een peer wilt stoven en daarvan klacht neerlegt ben je in ons land aardig de klos.

Mijn raad. Indien je deze onstuitbare drang moeilijk kunt beheersen, dan wip gewoon even de grens over. :-D

Ik was in elk geval minstens een week mijn voeten niet meer als ik van plan ben in een nederlands park te gaan zonnen. :oops:

Raf 8 augustus 2004 10:13

Dit hoort dus duidelijk thuis bij koetjes en kalfjes.

Philips Inc. 8 augustus 2004 10:14

Idd

snoodaard 8 augustus 2004 16:08

Citaat:

Misschien soms in zijn kont.Als het maar geen kinderteentjes is dat voor mij ok maar met onze vieze-premier weet je nooit:oops:

S. 8 augustus 2004 19:28

Ongewenst tenenlikken; nog zo'n uitwas van de multiculturele samenleving.

George 8 augustus 2004 19:50

Kan ik tegen mijn inmiddels 8 weken oude kater ook klacht indienen wegens ongewenst tenen likken?

ingenious 8 augustus 2004 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door George
Kan ik tegen mijn inmiddels 8 weken oude kater ook klacht indienen wegens ongewenst tenen likken?

hoe kan da van zo'n schattig ding nu ongewenst zijn? ;-)

Peace 8 augustus 2004 20:11

Citaat:

Dit hoort dus duidelijk thuis bij koetjes en kalfjes.

Ik vind dit eerder wereldschokkend nieuws. Horen jouw homo threads dan niet ook thuis bij koetjes en kalfjes of moet er een aparte onderverdeling voor gemaakt worden? Bijvoorbeeld "afwijkingen en andere viezigheden"

Peace 8 augustus 2004 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door snoodaard
Misschien soms in zijn kont.Als het maar geen kinderteentjes is dat voor mij ok maar met onze vieze-premier weet je nooit:oops:

Zou Stevaert misschien met zijn tenen in Di Rupo zijn kont zitten ???

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be