Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Stem niet op N-VA! Maar op wie dan wél? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=186671)

Amon_Re 20 mei 2013 11:05

Stem niet op N-VA! Maar op wie dan wél?

Al dat gekanker dat stemmen op N-VA het einde van dit land betekend en zo voort hangt me eerlijk gezegd het strot uit.

Er is momenteel geen enkel alternatief dan stemmen op N-VA als je het huidige bewind niet lust. Dat is de droevige realiteit van dit ondemocratisch land en zelfs dan ben je nog niet zeker dat het zal helpen.

La Belgique doit disparaitre.

peter1962 20 mei 2013 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 6645395)
Al dat gekanker dat stemmen op N-VA het einde van dit land betekend en zo voort hangt me eerlijk gezegd het strot uit.

Er is momenteel geen enkel alternatief dan stemmen op N-VA als je het huidige bewind niet lust. Dat is de droevige realiteit van dit ondemocratisch land en zelfs dan ben je nog niet zeker dat het zal helpen.

Dit klinkt ab-so-luut niet fundamenteel vrolijk en is derhalve niet conform de richtlijnen van de partij. Wil dit dringend rechtzetten, of U krijgt een nota in uw persoonlijke dossier.

Echte Waal 20 mei 2013 11:40

Citaat:

Stem niet op N-VA! Maar op wie dan wél?

Laurent for President!

BonBon 20 mei 2013 11:41

Citaat:

I feel your pain, een deel van me stemt op NVA gewoon om eens goed te roeren in die politieke stront en daarvoor moeten ze gewoon groot genoeg worden, bij de volgende verkiezing zien we dan wel weer maar ik zie niet vlug een liberale/groen/linkse islamofobe partij opgestart worden dus ...

BonBon 20 mei 2013 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal (Bericht 6645437)
Laurent for President!

Laurent is een stuk uitschot

Echte Waal 20 mei 2013 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BonBon (Bericht 6645440)
Laurent is een stuk uitschot

Neen. Je verwart hem met zijn halfbroer.

HRobin 20 mei 2013 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal (Bericht 6645437)
Laurent for President!

Dan moet die zich eerst wel verkiesbaar stellen.

't Zou nogal een statement naar pappie zijn, dat wel

peter1962 20 mei 2013 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HRobin (Bericht 6645447)
Dan moet die zich eerst wel verkiesbaar stellen.

't Zou nogal een statement naar pappie zijn, dat wel

Doe een goed woordje voor hem bij BDW, dat zou nog eens een wit konijn zijn om binnen te halen. Op naar de campagne van 2014 : n-va met als lijsttrekker Laurent en als belangrijkste strijdpunt het confederalisme. Met vlaamse vlag om de schouders geslagen en grote reclame panelen in heel vlaams brabant. Dat zou een echte landslide geven, de andere partijen doen het zeker al in hun broek bij de gedache alleen.

Everytime 20 mei 2013 12:00

Citaat:

Dat is uw standpunt. Ik vind dat België moet verder bestaan.

Echte Waal 20 mei 2013 12:02

Laurent zal voor de NVA vurige separatistische toespraken in Antwarp houden. In het vlaams natuurlijk.

Het strikje van de leider.

BonBon 20 mei 2013 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 6645459)
Dat is uw standpunt. Ik vind dat België moet verder bestaan.

Waarom, uit gewoonte?

stuyckp 20 mei 2013 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6645453)
Doe een goed woordje voor hem bij BDW, dat zou nog eens een wit konijn zijn om binnen te halen. Op naar de campagne van 2014 : n-va met als lijsttrekker Laurent en als belangrijkste strijdpunt het confederalisme. Met vlaamse vlag om de schouders geslagen en grote reclame panelen in heel vlaams brabant. Dat zou een echte landslide geven, de andere partijen doen het zeker al in hun broek bij de gedache alleen.

Laurent is niet echt centrum rechts te noemen. Zijn opvattingen situeren zich eerder aan de linkerkant.

Everytime 20 mei 2013 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BonBon (Bericht 6645461)
Waarom, uit gewoonte?

Omdat er helemaal niets verkeerds met dit land is. Omdat het een rijkdom is met verschillende gemeenschappen in eenzelfde land te leven. Omdat de kleingeestigheid van de Vlaams-Nationalisten niet au sérieux genomen moet worden.

subocaj 20 mei 2013 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BonBon (Bericht 6645438)
I feel your pain, een deel van me stemt op NVA gewoon om eens goed te roeren in die politieke stront en daarvoor moeten ze gewoon groot genoeg worden, bij de volgende verkiezing zien we dan wel weer maar ik zie niet vlug een liberale/groen/linkse islamofobe partij opgestart worden dus ...

Hoe wil je dat die in de politieke stront roeren, ze compromitteren zich tot nu toe, door zoveel mogelijk samen te werken met de tsjeven, die ze zogezegd verfoeien.
En ze zullen dat moeten blijven doen, om nog een kans te maken om ooit nog eens federaal te kunnen regeren en een echte stempel op het beleid te kunnen drukken.

BonBon 20 mei 2013 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 6645474)
Omdat er helemaal niets verkeerds met dit land is. Omdat het een rijkdom is met verschillende gemeenschappen in eenzelfde land te leven. Omdat de kleingeestigheid van de Vlaams-Nationalisten niet au sérieux genomen moet worden.

12 tot 16 miljard euro per jaar is niet klein te noemen, er moet sowieso een oplossing voor gezocht worden. Het terug samengaan in 1 democratisch gemeenschappelijk 2-talig land is ook een optie maar dat willen de Walen dan weer niet. Dan vraag ik me af wie je enggeestig noemt.

BonBon 20 mei 2013 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 6645479)
Hoe wil je dat die in de politieke stront roeren, ze compromitteren zich tot nu toe, door zoveel mogelijk samen te werken met de tsjeven, die ze zogezegd verfoeien.
En ze zullen dat moeten blijven doen, om nog een kans te maken om ooit nog eens federaal te kunnen regeren en een echte stempel op het beleid te kunnen drukken.

Een aardverschuiving in het stemgedrag is al voldoende om goed te roeren, er gebeurt ten minste iets. Dat ze nu samenwerken in de vlaamse regering is normaal, dat is voor alle regerende partijen zo. Na 2014 zal er iets gebeuren, we zien wel wat. :-)

quercus 20 mei 2013 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6645430)
Dit klinkt ab-so-luut niet fundamenteel vrolijk en is derhalve niet conform de richtlijnen van de partij. Wil dit dringend rechtzetten, of U krijgt een nota in uw persoonlijke dossier.

En ik die dacht dat ik de enige was die dossiers aanlegde ... :roll:

peter1962 20 mei 2013 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 6645462)
Laurent is niet echt centrum rechts te noemen. Zijn opvattingen situeren zich eerder aan de linkerkant.

Ik denk dat hij niet eens weet wat dat wil zeggen. Geef hem receptie, wat vrouwelijke aandacht, een voorgeschreven tekst om af te lezen en wat volk dat zwaait naar hem en hij is tevreden. Oh ja, ik vergat nog : en een bij zijn standing passende wedde.
Maar met prins woef valt mediatiek wel iets te doen. Story en Dag Allemaal zullen wekenlang de nieuwe lijsttrekker van n-va brabant op de voorpagina zetten. Royalty programma's zullen enkel nog over hem praten, vergeet die hollandse kroning, dit is pas echte volksleute.
Haast jullie maar, of een andere partij is ermee weg.

vlijmscherp 20 mei 2013 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6645486)
Ik denk dat hij niet eens weet wat dat wil zeggen. Geef hem receptie, wat vrouwelijke aandacht, een voorgeschreven tekst om af te lezen en wat volk dat zwaait naar hem en hij is tevreden. Oh ja, ik vergat nog : en een bij zijn standing passende wedde.
Maar met prins woef valt mediatiek wel iets te doen. Story en Dag Allemaal zullen wekenlang de nieuwe lijsttrekker van n-va brabant op de voorpagina zetten. Royalty programma's zullen enkel nog over hem praten, vergeet die hollandse kroning, dit is pas echte volksleute.
Haast jullie maar, of een andere partij is ermee weg.

mja, een Franstalige op een N-VA-lijst, ik weet niet of dat gaat werken hoor.

Brakelaar 20 mei 2013 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 6645474)

Net zoals we jouw praat niet au serieux moeten nemen dan!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be