![]() |
Moskeefinanciering 2012: 575.312 euro subsidies voor 17 moskeeen
Bedankt Geert Bourgeois voor de kracht van de verandering.
http://www.vlaamsbelang.org/persberichten/2007/ Citaat:
|
Een klein deel van belastingen die moslims afdragen gaan naar subsidies voor moskeeen. De horror!
U maakt er een populistische kermis van, dat zelfs het punt dat Dewinter wou maken helemaal voorbijschiet. Inherent heeft de democraat Dewinter helemaal niks tegen het subsidiëren van moskeeen. |
Citaat:
Citaat:
Hij gaat betogen tegen de bouw van moskeeën, maar tegen subsidies zou hij niet zijn? :lol: Vergeet het maar. |
Dit is de kern van het betoog dat het Vlaams Belang wou maken en dat is gans wat anders dan uw platvloers populisme:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, echt veel is het nu niet, het is een peuleschil.
|
Citaat:
Geen enkele religie ook maar een Eurocent. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is niets in verhouding met de RKK. Heb je daar geen lijst van? |
Er is een billijke oplossing die iedereen kan aanvaarden.
Schaf alle levensbeschouwlijke subsidies af. Vrijzinnigen, katholieken, moslims, noem maar op. |
Citaat:
|
Tijdens een van mijn weinige bezoeken aan Turkije werd mij verteld dat wanneer de inwoners een moskee willen zij zelf voor de kosten opdraaien. Ik had maar voor waarheid aangenomen omdat ik dat maar logisch vond. Waarom kan dat daar wel en hier niet?
|
Citaat:
Het heeft met Napoleon te maken en de Franse revolutie, ik weet het niet meer juist. Een pak kerkschatten werden in beslag genomen en kerken onteigend om financiële putten te dichten en toen werd overeengekomen dat de staat de onkosten van de erediensten verder zou verzorgen en de gebouwen onderhouden. http://nl.wikipedia.org/wiki/Kerkfabriek Nu er bijna geen gelovigen meer zijn moeten we ons afvragen of dit allemaal nog wel moet, ik heb al geen zin om de kerk te betalen maar nog veel minder om haatdragende baard-brulapen financieel in de watten te leggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je kweekvijvers van extremisten wil hebben moet je zeker de reguliere moskeeën loslaten. |
Citaat:
De RKK hoort hier thuis, de islam niet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be