Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Ontwaakt Engeland? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=186770)

Vrolijk op Vrijdag 23 mei 2013 09:58

Ontwaakt Engeland?

Het lijkt erop dat n.a.v. de islamitische straattereur van gisteren niet alle Britten passief in hun luie zetel of achter hun pc zijn blijven zitten.
Velen gaan in het verzet tegen de openlijke oorlogstaal- en daden van deze doodscultus.

Sja, dat krijg je natuurlijk wanneer de overheid fundamenteel in gebreke blijft om dit probleem ten gronde aan te pakken.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...n-Londen.dhtml

Salah 23 mei 2013 10:07

Nog geen honderd man kon het "English Defence Force" bijeenscharrelen. Ik zou er mijn vertrouwen niet in leggen bij het uitbreken van een oorlog.

Gelukkig zitten de blanke terroristen achter slot en grendel.

Citaat:

Een man is gearresteerd voor poging tot brandstichting in een moskee in de plaats Braintree in het graafschap Essex. Hij was gewapend met een mes de moskee binnengelopen, meldde de krant The Guardian. Ook een moskee in Gillingham in het graafschap Kent was doelwit. Een man is aangehouden omdat hij vernielingen zou hebben aangericht.

illwill 23 mei 2013 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag (Bericht 6648743)
Het lijkt erop dat n.a.v. de islamitische straattereur van gisteren niet alle Britten passief in hun luie zetel of achter hun pc zijn blijven zitten.
Velen gaan in het verzet tegen de openlijke oorlogstaal- en daden van deze doodscultus.

Sja, dat krijg je natuurlijk wanneer de overheid fundamenteel in gebreke blijft om dit probleem ten gronde aan te pakken.

Start is gemaakt...mark my words.

Skobelev 23 mei 2013 11:02

Citaat:

't is te hopen, al zal een verdrijving van de islamieten eerder vanuit bv Rusland komen dan uit de islamkuffelende Europese unie. Maar kom, om het even waar het begint, als het maar plaats heeft en hoe sneller hoe liever.

Salah 23 mei 2013 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 6648834)
't is te hopen, al zal een verdrijving van de islamieten eerder vanuit bv Rusland komen dan uit de islamkuffelende Europese unie. Maar kom, om het even waar het begint, als het maar plaats heeft en hoe sneller hoe liever.

Waarom niet zelf een pioneer wezen, Rambo?

Snerror 23 mei 2013 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 6648813)
Start is gemaakt...mark my words.

Neenee, pas in 2083. :-)

Lof der Zotheid 23 mei 2013 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salah (Bericht 6648915)
Waarom niet zelf een pioneer wezen, Rambo?

Wel vreemd, dat u niet de daden van die moslimterroristen -die notabene een mens hebben onthoofd en verminkt- schijnt te veroordelen, maar wel degelijk tegen diegenen ingaat die dit afkeuren. Gematigde moslims? Ver te zoeken.

zonbron 23 mei 2013 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 6648834)

Alle niet aangepasten die hun eigen waarden hier willen opleggen moeten dringend vertrekken naar betere oorden. Maar ik bedoel dan ook duidelijk ALLEN!

Europa is niet het MO, niet in mijn naam!

zonbron 23 mei 2013 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 6648923)
Neenee, pas in 2083. :-)

Ik denk niet dat de hakbars en de zio-EDLers zolang kunnen wachten...

Alhoewel, ze ontwijken elkaar, beiden vallen onschuldige burgers aan en vermijden kritiek op de daadwerkelijke verantwoordelijken, het establishment...

Salah 23 mei 2013 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid (Bericht 6648924)
Wel vreemd, dat u niet de daden van die moslimterroristen -die notabene een mens hebben onthoofd en verminkt- schijnt te veroordelen, maar wel degelijk tegen diegenen ingaat die dit afkeuren. Gematigde moslims? Ver te zoeken.

Veroordeelt u elke moordenaar van onschuldigen in Afghanistan, Irak, Libië, Mali,...? Of elke betaalde Westerse Jihadi die aan het moorden slaat in een soeverein land om Westerse belangen te dienen?

Het antwoord is nee. Dan is het hypocriet van wij te verwachten dat ik een politieke moord van twee idioten zou moeten veroordelen.

Gematigde atheïsten, ver te zoeken.

Bobke 23 mei 2013 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salah (Bericht 6648950)
Veroordeelt u elke moordenaar van onschuldigen in Afghanistan, Irak, Libië, Mali,...? Of elke betaalde Westerse Jihadi die aan het moorden slaat in een soeverein land om Westerse belangen te dienen?

Voor zover ik weet worden die voor een rechtbank gebracht.
Alleen jammer dat u niet kunt beslissen wat misdaden zijn.

zonbron 23 mei 2013 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 6649023)
Voor zover ik weet worden die voor een rechtbank gebracht.
Alleen jammer dat u niet kunt beslissen wat misdaden zijn.

Juist, maar natuurlijk weten we aan wiens zijde Den Haag staat.

Toch even Uw voorgaande eigen bewering relativeren? Waarom niet?

Bobke 23 mei 2013 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6649027)
Juist, maar natuurlijk weten we aan wiens zijde Den Haag staat.

Toch even Uw voorgaande eigen bewering relativeren? Waarom niet?

Maakt niet zoveel uit.
Het feit dat ze voor de rechtbank moeten verschijnen bewijst dat men niet automatisch voor eigen volk kiest en wel degelijk aan zelfkritiek gedaan wordt.

Sjaax 23 mei 2013 13:30

Citaat:

Is moskeeën in brand steken het probleem ten gronde aanpakken?

Eberhard Leclerc 23 mei 2013 13:33

Citaat:

Velen?

Vrijwel niemand bedoel je.

Lof der Zotheid 23 mei 2013 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salah (Bericht 6648950)

Het antwoord is nee. Dan is het hypocriet van wij te verwachten dat ik een politieke moord van twee idioten zou moeten veroordelen.

Gematigde atheïsten, ver te zoeken.

Fout. Indien onomstotelijk bewezen dat het effectief moordenaars van onschuldigen in bovengenoemde regio's is, veroordeel ik dit ten zeerste. Echter geeft u expliciet aan deze onomstotelijk bewezen moord niet te veroordelen. Waarvan akte. Dus ik herhaal: gematigde moslims, ver te zoeken.

Salah 23 mei 2013 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid (Bericht 6649096)
Fout. Indien onomstotelijk bewezen dat het effectief moordenaars van onschuldigen in bovengenoemde regio's is, veroordeel ik dit ten zeerste. Echter geeft u expliciet aan deze onomstotelijk bewezen moord niet te veroordelen. Waarvan akte. Dus ik herhaal: gematigde moslims, ver te zoeken.

Ik heb daar niks mee te maken, ik was niet aanwezig op de crimescene. Deze moord staat buiten de Islam, een moslim doet zoiets niet.

Citaat:

Cameron condemned the "sickening attack" and said it had nothing to do with Islam, despite claims made by the two suspected attackers.

There is "nothing in Islam" that justifies the killing of a British soldier outside a military barracks in London, Cameron said Thursday. The "fault lies solely with the sickening individuals who carried out this attack."

Kallikles 23 mei 2013 13:49

Toch heeft de moord wel iets te doen met de islam, nl. met een stroming in de islam die het Verenigd Koninkrijk en de heer Cameron altijd gesteund heeft.

Het is erg hypocriet van Cameron om nu krokodillentranen te wenen omwille van deze terroristen, terwijl hij exact dezelfde terroristen in Syrië steunt, net zoals de Britse regering deze terroristen steunde in het Afghanistan van de jaren '80 en het Algerije van de jaren '90.

Die Britse soldaat is een slachtoffer van een corrupte oligarchie die wereldwijd instabiliteit en terrorisme produceert.

Tavek 23 mei 2013 13:50

Iets zegt mij dat de geschiedenis zich gewoon gaat herhalen en dat deze keer de moslimbevolking de jood zal zijn. Langdurige economische crisissen en dit soort zaken gaan goed samen.

Kallikles 23 mei 2013 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 6649119)
Iets zegt mij dat de geschiedenis zich gewoon gaat herhalen en dat deze keer de moslimbevolking de jood zal zijn. Langdurige economische crisissen en dit soort zaken gaan goed samen.

Dat zou goed kunnen. Het zijn zelden zij die voor een crisis verantwoordelijk zijn die voor de gevolgen moeten opdraaien.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be