![]() |
Ontwaakt Engeland?
Het lijkt erop dat n.a.v. de islamitische straattereur van gisteren niet alle Britten passief in hun luie zetel of achter hun pc zijn blijven zitten.
Velen gaan in het verzet tegen de openlijke oorlogstaal- en daden van deze doodscultus. Sja, dat krijg je natuurlijk wanneer de overheid fundamenteel in gebreke blijft om dit probleem ten gronde aan te pakken. http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...n-Londen.dhtml |
Nog geen honderd man kon het "English Defence Force" bijeenscharrelen. Ik zou er mijn vertrouwen niet in leggen bij het uitbreken van een oorlog.
Gelukkig zitten de blanke terroristen achter slot en grendel. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Europa is niet het MO, niet in mijn naam! |
Citaat:
Alhoewel, ze ontwijken elkaar, beiden vallen onschuldige burgers aan en vermijden kritiek op de daadwerkelijke verantwoordelijken, het establishment... |
Citaat:
Het antwoord is nee. Dan is het hypocriet van wij te verwachten dat ik een politieke moord van twee idioten zou moeten veroordelen. Gematigde atheïsten, ver te zoeken. |
Citaat:
Alleen jammer dat u niet kunt beslissen wat misdaden zijn. |
Citaat:
Toch even Uw voorgaande eigen bewering relativeren? Waarom niet? |
Citaat:
Het feit dat ze voor de rechtbank moeten verschijnen bewijst dat men niet automatisch voor eigen volk kiest en wel degelijk aan zelfkritiek gedaan wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
Vrijwel niemand bedoel je. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Toch heeft de moord wel iets te doen met de islam, nl. met een stroming in de islam die het Verenigd Koninkrijk en de heer Cameron altijd gesteund heeft.
Het is erg hypocriet van Cameron om nu krokodillentranen te wenen omwille van deze terroristen, terwijl hij exact dezelfde terroristen in Syrië steunt, net zoals de Britse regering deze terroristen steunde in het Afghanistan van de jaren '80 en het Algerije van de jaren '90. Die Britse soldaat is een slachtoffer van een corrupte oligarchie die wereldwijd instabiliteit en terrorisme produceert. |
Iets zegt mij dat de geschiedenis zich gewoon gaat herhalen en dat deze keer de moslimbevolking de jood zal zijn. Langdurige economische crisissen en dit soort zaken gaan goed samen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be