![]() |
Burgemeester Aarschot haalt de pers
Zeventien foutparkeerders die naar een voetbalwedstrijd in de Aarschotse deelgemeente Rillaar gingen kijken, moeten niet vrezen voor een boete. De burgemeester liet de boetes op vraag van de club schrappen.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...rdwijnen.dhtml |
Raar ddat de partijnaam er nergens bij staat. het is een tsjeef.
Als het een N-VAer zou zijn, staat het in kopletters van De Morgen. |
Citaat:
Gelukkig weten we nu dat het in Aarschot een tsjeef is en geen supertsjeef, die enkele onnozele boetes weg toverde. Bedankt voor de inlichting. Gelukkig zijn er N-VA burgemeesters die er geen moeite mee hebben, zelfs de gerechtskosten van enkele zuurpruimen te betalen met belastinggeld. |
En dacht je dat de stad die gerechtskosten anders niet zou moeten betalen?
|
Citaat:
|
Citaat:
En nu moet ik dringend een klacht gaan indienen tegen de kermis hier van volgende week. Ik kan er niet meer tegen sedert die uitspraak. |
Nochtans is hij met zijn ploeg tot de slimste gemeente van Vlaanderen gepromoveerd !
In de finale versloeg hij Louis Tobback en zijn kwis-wereldkampioen. |
Citaat:
Beerschot... Uitschot... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
CVP ten top |
Wat een willekeur alweer. :roll:
|
:cheer: willekeur :cheer:
:cheer: agitatie :cheer: :cheer: volksopstand :cheer: :cheer: anarchie :cheer: :cheer: boetes niet betalen :cheer: En savonds kijken naar Blackadder, na hesp rolletjes gegeten te hebben. |
Citaat:
|
Volgens hem heeft de Aarschotse burgemeester nooit de opdracht gegeven om de boetes te laten verdwijnen: "ik heb gewoon vriendelijk gevraagd 'om dat eens te bekijken'.
Juist... Het woord "boetes" is niet ter sprake gekomen. En wij kunnen 2+2 niet optellen.... |
Citaat:
fantastische reeks. |
Citaat:
Zijn jullie die echt nog niet moegezien? |
Citaat:
|
Citaat:
:-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be