![]() |
HLN censureert 95% van haar reacties.
Op de moslimterreur in Londen.
Een fulltime job, lijkt me. Sterkte aan de redactie. |
Citaat:
Let maar eens op, wanneer er over gevoelige onderwerpen bericht wordt, dan staan er soms wel een tiental reacties in de 'teller', maar toch staan er geen leesbare reacties, niets of slechts enkele. Jawel, fulltime censuur. Dit was mijn 1st post op dit forum, deze staat in verband met dit onderwerp. http://forum.politics.be/showthread.php?t=147711 Zeg het niet voort! ssssss.... |
Als je weet dat "'Het laatste Nieuws"" extreem-linkse journalistes als Hilde Sabbe dagelijks politiek-correcte onzin laat neerpennen dan hoef je ook niet verbaasd te zijn. HLN was 20 jaar geleden nog een redelijk liberaal-conservatieve krant met de overname door de Persgroep eigendom van de linkse liberaal Christiaan Van Thillo is het nu een sattelietkrantje van DeMorgen geworden,iets minder intellectueel misschien maar links als de neten....
|
Citaat:
Ik denk eerder dat ze op naam reacties weren. Als je hen een paar keer bekritiseerd hebt (door bv fouten in hun artikels te verbeteren, of hen te zeggen dat ze hun bronnen moeten checken) kom je op hun zwarte lijst terecht, en geraakt geen van je commentaren nog gepubliceerd. Da's wat mij overkomen is, en rechts zou ik mezelf nu niet bepaald noemen. Maar het is natuurlijk veel makkelijker er een gemene linkse samenzwering in te zien... |
Het grappige is dat de facebookpagina "achterlijke commentaren op HLN" even achterlijk is als vele van die commentaren...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De censuur op HLN.be valt echt wel op.
Het is gewoon onmogelijk dat sommige artikels geen reacties krijgen. Hier en daar laten ze ook de Poll onderaan weg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik raad iedereen ten stelligste aan de kutmedia in dit achterlijk land links te laten liggen en wat meer over te schakelen naar media niet op zulk een manipulerende manier aan censuur doen. Lees hier op RT.com de reacties 'ze spreken boekdelen'... http://rt.com/news/stockholm-violenc...ments/page-11/
Citaat:
|
HLN is net zomin als politics.be een publiek forum dus een zekere interventie valt te verwachten...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet verwonderlijk natuurlijk.
De bevolking zet zich af van de multikul. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Schandalig vind ik zoiets! Voor een nieuwssite dan nog. |
Citaat:
Als ge dat echt wilt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be