![]() |
Bijbel voorspelt de komst van de profeet Mohammed
Citaat:
![]() En wie is de profeet die het meeste op Mozes leek? Mohammed natuurlijk. En we weten ook dat Mohammed niet kon lezen en schrijven en dat Gabriel de woorden van God in zou mond zou leggen, die Mohammed verplicht werd te delen met zijn volgers. Citaat:
|
Dus de profeet Mohammed was in feite een jood?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Waarom lezen jullie steeds wat jullie willen lezen? Er staan nergens namen bij, dus dat kan iedereen zijn. JE plakt er gewoon een naam op, en hopla Lang leve de nieuwe profeet Schelfie... |
Citaat:
|
Salah, je antwoordt niet op mijn vraag. Is Mohammed een Jood en zoja, waarom vechten de moslims zo tegen de Joden?
|
Shit, nu moet ik mij wel bekeren...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
meer zelf, waarom vinden sji'ieten dat soennieten ongelovigen zijn en omgekeerd? |
Citaat:
Israël is de reden van het gevecht tegen Joden. Het draait om land, niet om geloof. |
Citaat:
Dan ben ik de opvolgster van Albert. |
Citaat:
Ten tijde van de MO leefden er nochtans verschillende joodse stammen in Saudi. Ze gaven hem zelfs asiel in Medina toen de Mekkanen dachten dat hij de dorpsgek was. .... en heu.... waar lag Israel toen ? in het Romeinse Rijk ergens zeker hé? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met een arrogante kuffar verder discussiëren is zinloos. Het kan mij niet schelen wat jij denkt en omgekeerd. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar als je iets uit de bijbel wil nemen voor je eigen voordeel (aantonen familieverband mozes en mohammed), moet je wel de volledige bron erbij nemen, en dat is dus ook het NT. Het spijt me zeer, maar de enige die hier arrogant overkomt in deze discussie ben jij. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be