![]() |
Recyclage wegens writers block.
Niet weten wat te melden?
Geen zin of inspiratie om een nieuwe draad te openen? Geen probleem dankzij alweer een schitterend plan. Blader vanaf pag. 501 in K&K verder tot je een draad tegenkomt die je destijds zelf hebt opgestart en haal 'em terug naar boven. Lekker nostalgisch en bovendien goed voor het milieu. |
![]() |
Ik heb hier nog maar één keer een draadje opgestart en dat staat zeker nog niet op pagina 501 of verder :?
|
Citaat:
|
Citaat:
In de tijd dat dieren nog konden praten en elke poging tot ontopic blijven resulteerde in een offtopicgezwam van jewelste? (en we vonden dat indertijd nog een sport als het ware...:-( ) zoals : http://forum.politics.be/showthread.php?t=45802 Ken je'm?:-D |
Citaat:
Wel even meegeven dat ik toen nog een heel mooie foto van de jonge Emmanuelle Beart in mijn avatar had staan. Of die weken heisa toen Duvel Triple Hop uitkwam in Dlemlddoptvi... Fun!! |
Citaat:
Ambras in de serieuze fora en hier beneden samen aan den toog...:-( We moeten die sfeer hier terug krijgen, mss helpt het als we Demper offeren aan Harriechristus of zo. Kwaad kan het in alle geval niet. Heb je'n vuurtje? :-D |
Citaat:
Jullie zouden een schattig koppeltje zijn. 8-) |
Citaat:
Maar 'k denk da je da ni snapt...:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ee mwa , je heb opkestart: http://filesforum.politics.be/search...&starteronly=1 |
Citaat:
Ocharme, dutske toch... Zitten ze aan uw vel? Is het allemaal uw schuld? Das ni waar ze. Alleen dat dronkoers weg is, das uw schuld, maar verder kunt gij er ook allemaal niks aan doen. En anders stuurt ge de stoute jongens maar eens naar mij. [mama-modus] Trek het u ni aan, ze zijn gewoon allemaal jaloers, dat is het [/mama-modus] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trek ondertussen uw tenen wat in en stof de forumtoog wat af. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be