![]() |
Islamistische "Pita Erdogan" schiet met scherp op onze biercultuur
Binnen een straal van honderd meter rond de moskee mag geen alcohol meer verkocht worden. BRON
Na de immigratieaanval de aanval op onze biercultuur. |
Citaat:
|
Turkije heeft blijkbaar ook toeristen teveel.
|
Citaat:
Goeike. |
Als men hier dan vice versa doet , dan ....
|
Citaat:
|
"~ Turken" drinken volgens WHO ca. 6 x minder alcohol als "~ Belgen" per persoon + 15 j. Op 188 landen staan ze 151.
Van de "moslimlanden" staan ze zeker niet bij de toplanden. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar ze geen alcohol aanbieden, waar ze onze biercultuur willen verkrachten, daar stap ik onmiddellijk buiten.
|
"In de naam van de volksgezondheid verbiedt de wet de verkoop van alcohol tussen 22.00 en 06.00 uur, alsmede altijd in de buurt van scholen en moskeeën. Op elke verpakking van alcohol moet een waarschuwing voor het gevaar ervan komen."
Allez, een stapke in de wereld zetten, zit er in Turkije niet meer in. |
En binnen een straal van 100 meter (en meer zelfs) van een kerk mag er geen marihuana en aanverwanten gerookt worden.
Ik zie de onevenwichtigheid niet in dit geval. |
Lijkt me niet zo'n bijster radicale regel. Waarom je bij binnenlandse vluchten in Turkije alcohol zou nodig hebben, is me ook al bijster.
|
Citaat:
|
Dat ze in Turkije doen wat ze willen, maar we moeten er geen voorbeeld aan nemen.
We kunnen er wel van leren. En wat ik hier van leer. Turkije en toerisme... het gaat de Egyptische toer op. |
Nummerken 10 toch... je bent aan het flateren he man.
|
ps: Niet dat ik achter deze maatregelen sta. ;) Als ik in Turkije ben drink ik graag een effes pils, wil niet dat dit verandert door domme maatregelen van Erdogan's partij.
|
Erdogan heeft het zo niet voor alcohol, dat is gekend. Dit komt als geen verrassing.
|
Nog een paar jaar de Turkse legertop uithollen, en Erdogan gaat zijn zin helemaal krijgen.
Ik hoop dat Putin de geschiedenis herinnert . |
Citaat:
andere bron: http://www.globalpost.com/dispatch/n...ghtens-alcohol |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be