![]() |
Kim Clijsters blijkt genie
Voormalig tennisster Kim Clijsters heeft een eredoctoraat ontvangen van de Vrije Universiteit Brussel (VUB).
Clijsters hield een briljant referaat over sport en moederschap (de ''nanny'' bleef onvermeld, maar dat terzijde). Gschatte kosten van de hele ceremonie 44.000 euro. Vlaanderen....geen Nobelprijswinnaars, wél genieen! |
Henin was beter
|
Tja, die eredoctoraten...
Ze worden zoveel uitgedeeld dat ze niet meer geloofwaardig zijn. Spijtig voor al die echte doctors die het misschien wel verdienen. |
Citaat:
Neem wraak: valt er in Kraainem nergens een rijke tata te bestelen? |
Citaat:
|
Citaat:
Waarmee verdiende Flipperke het zijne? Hiermee? http://www.youtube.com/watch?v=bXs-yiWi27I |
Totale devaluatie van het begrip "eredoctoraat". Volgens dit criterium kan je ook een eredoctoraat aan Jean-Marie Pfaff geven.
|
Nog een beetje en het is barones Clijsters.
|
Citaat:
De totale evaluatie van het begrip "eredoctoraat" dateert dus al van februari 2002. Ik verwacht niet gauw een commentaarstukje over het eredoctoraat van Clijsters te zien te krijgen zoals dit: Citaat:
|
Citaat:
Clijsters heeft zich dan ook nooit anders dan als Belgische gepresenteerd. |
Citaat:
|
Wat niet in de gazetten stond:
Flipperke schreed zo trots als een pauw te trappen van de Leuvense katedraal af. Veel volk om hem toe te juichen was er niet. Uit de monden van de luttele, op leeftijd gekomen vrouwtjes onder aan de trappen kwam geen geluid. De "kiendjes" werden niet van school gehaald en al vendelzwaaiend ten tonele gevoerd om een bepaalde indruk te wekken in de media. De meeste geïnteresseerden werden door de politie naar de achterkant van de katedraal gedreven, onzichtbaar voor de gevoelige kroonprins. Dat waren Vlaams-Blokkers. Ze hadden een ezel bij met om zijn hals een eredoctoraat. Daar kon de prins toch mee geconfronteerd worden? Aan de rechterkant van de prins onderaan de trappen van de katedraal, werd echter wél de, toen nog uit luttele leden bestaande N-VA toegelaten. Weliswaar achter een dranghekken en na de belofte dat ze geen bordjes met "België barst!" zouden gebruiken. Er werd hen echter niet verboden te zingen. En dat déden ze! Reken maar dat het Flipperke niet is ontgaan dat de Vlaamse leeuw ter zijner ere heeft weerklonken! Hij kon in alle geval de neiging niet weerstaan om verschrikt naar "rechts" te kijken terwijl hij naar beneden schreed. |
dus die eredoctoraten zijn geen snars meer waard, Kim Clijsters was en is Belgische, ik dacht nochtans dat ze uit een tamelijk Vlaamse familie komt.
gisteren Henin gezien bij wat was het ook al weer, iets waar ik nooit naar kijk, maar viel bijna van mijn stoel, spreken ze dat mens aan in het Frans, en maar tetteren dat ze Belgische is en er fier op is, maar geen woord Nederlands kwam er uit, als ze zo fier is Belgische te zijn, zou je toch denken dat ze toch enkele woordjes Nederlands zou leren, om haar supporters in Vlaanderen te kunnen groeten en die labbekakken van de VRT, liggen bijna op hun buik van aanbidding, slavenzielen zijn we en zullen we blijven. |
Citaat:
De show er rond organiseren kost echter wél flink wat duiten. Gelukkig hebben we die zat.... Kim zal hoe dan ook even gelukkig zijn met het zoveelste waardeloze Belgische vodje papier als ons Flipperke. |
Kim komt uit een Limburgs gezin.
Ik maak maar het verschil omdat er hier Limburgers zitten die een bloedhekel aan Vlamingen hebben, en die liever in kokend vet gegooid worden dan dat ze Vlamingen willen genoemd worden. |
Citaat:
Je kan een eredoctoraat dan ook niet gebruiken om een job te bekomen. Een eredoctoraat word dan ook enkel gegeven aan mensen die reeds een voldoende groot fortuin bezitten om te rentenieren of aan mensen die het uitzicht hebben op een job voor het leven. Verder heeft een eredoctoraat evenveel waarde als een adellijke titel. Binnen onze maatschappij dus een waardeloos stukje papier. |
maar bij de familie Clijsters was dat toch wel effekens anders, waar kan ik dat terug vinden ???? dat moet ergens in een dossier zitten, maar waar ?? wie of wat heeft mij dat ooit gezegd ??
|
Citaat:
|
Citaat:
Afbakken op 180 graden. Niet te bruin laten worden. Zo zijn ze het best. Smakelijk. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be