![]() |
De ethische gemeenschap in vlaanderen, De Gucht over N-VA
http://www.standaard.be/cnt/DMF20130528_00601375
Interessante column van de hand van Karel De Gucht. Na de recente strapatsen van N-VA in antwerpen op vlak van sinksenfoor en het leuren met voetbalploegen maakt hij een afweging van de verheven conservatieve idealen van BDW versus de realiteit van zijn handelen. Het zou me bijzonder verwonderen als er morgen geen wederwoord van BDW in dezelfde krant zal staan. Hopelijk even goed geschreven en even interessant. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Als er nou 1 persoon is die stillekes terug in zijn hol moet kruipen als het gaat over "ethiek", "normen", "waarden" en "eerlijkheid" dan is het wel die arrogante blaaskaak van een De Gucht.
Hij zou eigenlijk (net als Verhofstadt, btw.) in de gevangenis moeten zitten wegens misdaden tegen de natie en de toekomst van zijn inwoners. |
Ging De Gucht niet zwijgen over de N-VA?
|
De Klucht kan vele verhalen schrijven over anderen en over de idealen en politieke denkbeelden van anderen.
Maar waarom kan hij dat niet over zichzelf en zijn politieke partij ? Ach, zijn pogingen om de nva te diaboliseren zijn pathetisch. Hij en de zijnen, roeren zich als een duiveltje in een wijwatervat. . |
Lol, De Gucht die het over kromme ethiek heeft :lol:
|
Citaat:
|
Als De Klucht zijn ideeën geeft over identiteit, hoe zou hij het feit dat zijn partij de snelbelgwet heeft goedgekeurd, dan plaatsen ?
. |
Die man zit met een serieus frustratie probleem...
|
Citaat:
Vandaag schrijft hij over de NVA in de gazet. Morgen heeft BDW een wederwoord, stukken beter geschreven, ook over de NVA. Heeft die man dan nog niet het politiek besef van een pinda? |
Citaat:
Dat kan hij niet, wat hem indertijd nog op ramkoers heeft gezet met Verhofstadt. Ik vind dat er in zijn artikel een aantal interessante zaken staan. Ook een hoeveelheid hypocrisie natuurlijk, het blijft politiek. Ik twijfel er overigens niet aan dat het antwoord zeker een even harde klets gaat geven. |
De Gucht: corrupt, hautain en arrogant.
|
Citaat:
|
De Gucht kan beter het woord "ethiek" niet in de mond nemen.
En Petertje laat zich kennen door zich te bedienen van de haatpraat van een man zonder ethiek. |
Bart De Wever is al evenzeer een sjoemelaar als alle anderen alleen verstopt hij het wat beter.
Politiek = sjoemelen! En mocht ik Meester sjoemelaar De Gucht zijn zou ik maar kalm zijn... |
Ik ben benieuwd naar Bart de Wever zijn repliek,die gaat niet van de poes zijn denk ik!
Das weer typisch blauw denken van de klucht,dit doet zijn partijtje van het 5de knoopsgat meer kwaad dan goed,ben ik heel zekers van :-) |
Alle mails tot nu toe = scheldtirades tegen De Gucht.
Over de boodschap = niks. Peter is de uitzondering. |
Citaat:
|
Citaat:
Of zitten er te veel moeilijke woorden is? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be