Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Termont wil GAS-boetes voor kinderen vanaf tien jaar (https://forum.politics.be/showthread.php?t=187021)

Echte Waal 30 mei 2013 06:03

Termont wil GAS-boetes voor kinderen vanaf tien jaar

Termont wil GAS-boetes voor kinderen vanaf tien jaar (DM)

Niet altijd de zelfde he?

Karel Martel B 30 mei 2013 07:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal (Bericht 6658509)
Termont wil GAS-boetes voor kinderen vanaf tien jaar

Tja, importeer nog wat meer zigeuners.

Txiki 30 mei 2013 07:39

Waarom geen GAS-boete voor peuters? Die pakken immers vaak elkaars speelgoed af.

gertc 30 mei 2013 07:48

Citaat:

Niet altijd de zelfde he?

Die verzuurde N-VA'ers toch! - o, wacht, wie? Termont? Echt? Dan zal het wel ok zijn, zeker...

Vlaamse Leeuwin 30 mei 2013 08:08

In Gent heb je 2 soorten verdraagzaamheid.
Je moet verdraagzaam zijn naar de allochtonen aldaar. Excuseer.... ik bedoel dus de Turkse of Marokkaanse Gentenaars..... want het woordje allochtoon is uiteraard uit den boze in de Stroppenstad wegens onlangs geschrapt.
En ze zijn ook verdraagzaam wat de hoofddoek betreft.

Maar o wee als kinderen te uitgelaten spelen in het Citadelpark, de Vijvers of de Blaarmeersen. En laat ze vooral geen sneeuwballengevecht houden in het Zuidpark!!.

Als Gent echt zo verzuurd is dat kinderen er geen kinderen meer mogen zijn, dan hou ik mijn hart al vast voor de 'Genshe Fieste' 8O

Amon_Re 30 mei 2013 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin (Bericht 6658563)
In Gent heb je 2 soorten verdraagzaamheid.
Je moet verdraagzaam zijn naar de allochtonen aldaar. Excuseer.... ik bedoel dus de Turkse of Marokkaanse Gentenaars..... want het woordje allochtoon is uiteraard uit den boze in de Stroppenstad wegens onlangs geschrapt.
En ze zijn ook verdraagzaam wat de hoofddoek betreft.

Maar o wee als kinderen te uitgelaten spelen in het Citadelpark, de Vijvers of de Blaarmeersen. En laat ze vooral geen sneeuwballengevecht houden in het Zuidpark!!.

Als Gent echt zo verzuurd is dat kinderen er geen kinderen meer mogen zijn, dan hou ik mijn hart al vast voor de 'Genshe Fieste' 8O

Onder de taliban mogen kinderen ook niet spelen.

Vette Pois(s)on 30 mei 2013 11:32

Precies jaren 30

Bolleke Wol 31 mei 2013 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gertc (Bericht 6658550)
Die verzuurde N-VA'ers toch! - o, wacht, wie? Termont? Echt? Dan zal het wel ok zijn, zeker...

Gisteren hebben N-VA en SP.A hand in hand de strengere wet goedgekeurd.

circe 31 mei 2013 12:35

Citaat:

zou hij het over die kleine --- verboden woord --- kindjes hebben die door bendes van dezelfde --- verboden woord --- afkomst verplicht worden om te bedelen en mensen geld afhandig te maken? WIE gaat dan die gasboetes betalen? de mama en papa zijn niet te vinden of zijn "klanten" van het OCMW. Ik vermoed dat net als bij de boerkadraagsters die klant zijn bij het OCMW, ook hier de GASboetes door het OCMW zullen betaald worden.

Wie straf je er dan mee, buiten de ouders van die vlaamse scholier die zijn boterhammekes op de trappen van die Mechelse kathedraal zal op te eten?

Sywen 31 mei 2013 16:01

Citaat:

blijkbaar is verdraaien van de waarheid een sterk punt van jou.

bekijk eens de titel van dat artikel ( en niet dat wat jij ervan hebt gemaakt)

Vrijheideerst 31 mei 2013 16:20

Die vuile NVA er!

15 dagen in het nieuws zal het blijven, zelfs op zondag!!!

Nar 31 mei 2013 18:03

Termont is een aandachtshoer.
N-VA doet beter :
Gent ingeschreven in de begroting - 100.000 euro GAS boetes
Antwerpen ingeschreven in de begroting - 1.250.000 euro GAS boetes

dankzij al die hypocriete burgemeesters die de strengere wet goedkeuren hoewel ze hem zelf niet gaan toepassen ...

Echte Waal 31 mei 2013 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 6660506)
blijkbaar is verdraaien van de waarheid een sterk punt van jou.

bekijk eens de titel van dat artikel ( en niet dat wat jij ervan hebt gemaakt)

De titel is ondertussen veranderd, coco. Mijn schuld niet.

Gamla 31 mei 2013 19:47

Citaat:

De echte Termont. Niet de lachebek van op televisie.

In een programma zei een kind dat ze 's nachts niet kon slapen omdat de buren altijd lawaai zaten te maken.
Dat was een netelige opmerking. Termont: "Ja...eeeuh...ja...dat is soms een probleem...eeeuh.
De rest kreeg de kijker niet meer te zien.

cookie monster 1 juni 2013 03:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin (Bericht 6658563)

http://www.youtube.com/watch?v=RFRD4ghXi0E :lol:

Het Oosten 1 juni 2013 09:55

Citaat:

GAS-boetes zijn een goede zaak.

Vermits heel wat ouders niet meer weten wat hun kinderen uitspoken en de controle kwijt zijn over hun kinderen, zullen ze teminste nu weten wat hun kinderen zoal uitvreten. En... ze zullen moeten dokken voor hun meestal veel te lakse opvoeding die ze aan hun kinderen geven.

HRobin 1 juni 2013 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6661032)

Vermits heel wat ouders niet meer weten wat hun kinderen uitspoken en de controle kwijt zijn over hun kinderen, zullen ze teminste nu weten wat hun kinderen zoal uitvreten. En... ze zullen moeten dokken voor hun meestal veel te lakse opvoeding die ze aan hun kinderen geven.

Als taktische zet kan dit wel tellen natuurlijk.
De meeste mensen reageren pas als men in hun portefeuille raakt.

circe 1 juni 2013 10:51

Citaat:

Een voorbeeldje:
ik woon in een speelstraat, waar 25 jaar geleden zo'n dertigtal kinderen van ongeveer dezelfde leeftijd hun hartje konden ophalen op één van de drie pleintjes (gras+bomen). Toen nog een speeltuin op één van die pleintjes. En ja er werden al eens boompjes geplant (krulwilg), putten gegraven, staketsels gebouwd etc. Buiten de krulwilg die uitgroeide tot een heuse boom uiteraard op de verkeerde plaats, werd het speeltuig regelmatig opgeruimd. t.t.z. de ouders spraken er hun kinderen op aan.

Nu zijn onze kinderen allemaal uitgevlogen en komen er soms andere kinderen op het pleintje spelen. t.t.z.: ze speelden tarzanneke door net te doen of de treurwilgen lianen hadden en ermee rond te zwieren. Geen probleem. Maar héél het pleintje ligt nu wel vol met takken. We weten wie de kinderen zijn en waar ze wonen, maar vermits het nu net een Marokkaans gezin in, gaat er nu eens niémand even vertellen dat ze zelf hun rommel moeten opruimen. Ik heb geen zin om ofwel bedreigd te worden ofwel een klacht wegens racisme aan mijn been te hebben.
Resultaat: die kinderen zullen nooit leren dat ze hun rommel op het pleintje zelf moeten opruimen.

hurricane 1 juni 2013 11:22

Citaat:

Dikke 2
Aan de kazerne te Turnhout stond er op de poort : "Hard met een hart".
Beter kan je het niet verwoorden.
Veel ouders kunnen hun kinderen niet aan. Dat merk je in de scholen.
Op deze manier verplicht je ze hun verantwoordelijkheid op te nemen.
Kan alleen maar een goede zaak zijn.
Niet alleen voor de omgeving. Maar zeker voor de kinderen zélf.

Anderzijds bekruipt mij het gevoel dat het weer eens nieuwe bronnen van inkomsten zijn. En dat is een vies gevoel.....

Bolleke Wol 1 juni 2013 11:34

Gent zal ferm z'n best moeten doen om 't stad bij te benen.

Wevermans gaat nu namelijk quota opleggen om GAS boetes te incasseren.

De GAStapo trekt op pad.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be