![]() |
Et voilà, j'habite en France!
Ik was een hele tijd afwezig van dit forum. Maar dat was voor een goede reden. Franse vrienden hebben mij geholpen België definitief te verlaten en nu leef ik in Frankrijk. De principiële reden voor mijn "verhuizing" is de communautaire problematiek. Het feit dat ik geen gevoel meer met België had, was ook een reden.
Wat zal de toekomst van België worden? Je m'en fous. Hier in Frankrijk hebben de medias toch geen interesse over wat in dit kutland gebeurt. Ik laat u met uw favoriete communautaire spelletjes spelen. Ik zal nog soms op de forum komen maar zeker niet zo vaak als vroeger. Tot ziens. |
Veel plezier in Frankrijk toegewenst.
(Alhoewel u wel vlug genoeg zal merken dat Frankrijk, net als België, zijn eigen problemen heeft ...) |
Everytime, is Waalse of Vlaamse jij?
Waar leeft jij in Frankrijk? |
Ik denken zoals eternity, Ik ook denken dat Everytime denk dat Frankrijk geen problemen hebben. Wij Everytime snel terugzien denken ik. 8)
De posts worden hier steeds vreemder :lol: |
Citaat:
Even terzijde: is het 'On les aura!' van Pétain uit 1916 niet een beetje cynisch als onderschrift? |
Allez, gesteld dat jij echt bestaat: veel plezier en succes in dat mooie land. Goed dat je internetverbinding zo direct in orde is gekomen!
|
In Frankrijk, spreken de mensen vaak over Pétain zoals traitre die Frankrijk aan l'Allemagne heeft verkocht. Dit valse n'est niet.
Maar men tendens om te vergeten dat Pétain in Frankrijk het mogelijk heeft gemaakt om de slag van Verdun te winnen. Het was de belangrijkste en bloedigste slag van de eerste wereldoorlog |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeg onnozele flamingant, blijf dan ook van dit forum weg hé.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[font=Arial]
Citaat:
[font=Arial]Dat zou ik niet durven zeggen...bretoens, baskisch, occitaans, catalaans, duits, italiaans en ja hoor, vlaams, worden ook gesproken in Frankrijk. Door onze franse vrienden zijn die natuurlijk met uitsterven bedreigd.[/font] [font=Arial]Veel plezier in Frankrijk.[/font] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn het trouwens niet de belgicisten die hier nepprofielen aan de lopende band produceren? ;-)
|
Citaat:
Maar met de Korsikanen zijn ze nog niet aan hun nief patatten. En voor tout-temps : bonne merde, je 't envie ! |
Frankrijk, la douce France! Het land waar het ene pedofilieschandaal na het andere uitbreekt, het land waar de ene politionele 'bavure' na de andere de burgers scandaliseert, het land waar tienermeisjes 80% kans hebben om op school verkracht te worden...
Enfin, la douce France... |
Niet het belangrijkste vergeten voor 'Flamingant' Everytime, hé?!
Ze zijn in Frankrijk namelijk eentalig frans. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be