![]() |
Langdurige werklozen in twee landen vergeleken
Citaat:
Tegen dit tempo, misschien wel tegen het einde van de eeuw. Het kaat koed in de land. Stop dus maar met zeveren over dat het een fabeltje zou zijn over de marxistische PS-staat enz. http://www.standaard.be/cnt/DMF20130602_00607279 titel: Dubbel zoveel langdurig werklozen in Wallonië Citaat:
|
Citaat:
ja en, gij ligt daar wakker van ik niet. hoe minder ge slaapt hoe beter. en het moet 1 land zijn, weer een grote vergissing,. |
Citaat:
Stel je eens voor dat een flink aantal van die mensen, in plaats van te vegeteren op de sociale zekerheid, er aan zouden bijdragen ! En hoe moeten die werklozen zich nu voelen ? De Echte Waal op dit forum zou er een etiket op kunnen plakken (hoe ze zich voelen, niet hoe ze zijn). Foei Nederlander ! Foei !! . |
o ja,het kaat zeer koet.
|
Citaat:
|
Limburg moet zich aansluiten bij Wallonië als je dit leest
|
Citaat:
. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar alles bijeen een misleidende titel. Als het aantal langdurige werklozen in Wallonie dubbel zo hoog is, dan zijn er rekening gehouden met het aantal inwoners, vier maal zoveel langdurige werklozen in Wallonie. |
Citaat:
|
Citaat:
Past anders goed als tegengewicht voor de franstalige pretentie die sommigen nog altijd te koop hebben! Kappen op het NVA voor de onnozelste zaken, uit schrik dat die iets zouden veranderen dat hun profitariaat op de kosten van de Vlamingen moeilijker maakt, daar zijn ze inderdaad stukken beter in geworden! Eén land? Sinds wanneer? Eén geldbeugel zal je bedoelen, door "iedereen" te gebruiken... vooral door Vlaanderen te vullen! |
Citaat:
-Vlaanderen schiet al jaren tekort in de uitbouw van een degelijk wegennet voor Limburg. En het openbaar vervoer is om van te huilen. Je moet dan niet verbaasd zijn dat hier jobs verdwijnen. -Tel daar bij dat vele werkende Limburgers deze provincie moeten verlaten omdat hun jobs in de Vlaamse ruit zijn. En het onmogelijk is van hieruit tijdig op hun werkplak te geraken. Resultaat is dat statistisch gezien Limburg er slecht voor staat op gebied van werkgelegenheid. |
Citaat:
|
Citaat:
Heb ik ergens een voorkeursbehandeling gevraagd? Ik heb een verklaring gegeven voor de relatief hoge werkloosheidscijfers in Limburg. Zijt ge op uw teen getrapt? Een Limburger die kritiek durft uiten? Ge doet me denken aan de woorden van Peumans, die het verleden week had over 'arrogante Antwerpse partijgenoten' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1 kent gij die mensen? Weet gij of dat Limburgers zijn? In zulke dosiers zijn hert dikwijls inwijkelingen die voor problemen zorgen. 2 Het is de Vlaamse overheid die verantwoordelijk is voor de wetgeving die het mogelijk maakt dat enkelingen zulke belangrijke dossiers blokkeren. 3 Indien de overheid haar dossiers volgens haar eigen wetgeving correct had ingediend, konden die enkelingen geen gegronde klacht indienen. 4 Ik las dat er een oplossing was die voor iedereen OK was, maar dat de Vlaamse overheid financieel niet over de brug wilde komen. 5 Er zijn wel meer gewestwegen in Limburg waar de Vlaamse overheid flaters begaan heeft. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be