![]() |
De Fluppe kan het niet ...
Citaat:
http://www.flightradar24.com/#!/2013-06-02/09:38/UAL973 .. en dat gaat dan koning worden van een land :lol: |
k&k
|
De koning heeft toch geen macht in een 'democratie'. Dan hoeft ie toch ook niets te kunnen behalve zich koest houden.
|
Was dat vliegtuig nu eens neergestort, heel wat parasieten minder.
|
Elsina, u gaat er blijkbaar van uit dat de Flup die storing had moeten verhelpen? Je kan nu al veel verlangen van die jongen maar dat is toch wel van het goede te veel.
Moest dat toestel terug naar London? Kon dat niet landen in Ierland of Noord-Engeland/Schotland? |
"United Airlines" : foei
hij had beter "Brussels Airlines" of "Lufthansa" genomen ! ... of was er sprake van en terroristische aanslag ? Blijkbaar heeft de prins vele binnen- en buitenlandse vijanden ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
United gebruikt LHR als hub, daar hebben ze dan ook de meeste wisselstukken voor het toestel. Ik vermoed dat dit de rede is. |
Citaat:
|
Citaat:
Eigenschappen van den BUB ? |
Citaat:
Je kan er natuurlijk zelf niks aan doen dat je met een beperking bent geboren. |
Ik begrijp niet wat hier precies moet aangetoond worden.
|
Wat een kluchtzanger is die prins toch.
|
Citaat:
Laat nou net een goede vriend van mij vermelden dat dit alvast niet het geval was.. Hij was destijds héél kort bij het héle gegeven ,zeg maar nét achter het prinsje zijn rug in de cockpit... |
Citaat:
Dat kleine meisje ... (neen, niet Stridje ...) Hoe 'beschaafd', hoe 'efficiënt', hoe hedendaags, hoe democratisch ... . |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be