Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Tijd voor Vlaamse lente? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=187232)

demonen 4 juni 2013 13:12

Tijd voor Vlaamse lente?

Wie wenst nog bestuurd te worden door franstaligen die ons enkel zien als melkkoeien?

Bog 4 juni 2013 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonen (Bericht 6665103)
Wie wenst nog bestuurt te worden door franstaligen die ons enkel zien als melkkoeien?

Gelijk heb je. Tijd om jezelf in brand te steken als protest!

demonen 4 juni 2013 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bog (Bericht 6665113)

Ik houd U niet tegen!

DucDEnghien 4 juni 2013 13:21

Citaat:

Wie wenst nog bestuurd te worden door franstaligen die ons enkel zien als melkkoeien?

Je bedoelt hormoonkoeien ...

Anna List 4 juni 2013 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bog (Bericht 6665113)

m.i. gaat dat ne geweldig slechte eco-footprint geven ...

:cheer: Lente !!! :cheer:

en t mag stillekes aan gaan zomeren ook !!!

:cheer: +25° C astamblieft ! :cheer:

soit, efkes serieus ... uw voorstel maakt een kans ... het veldritseizoen is immers afgelopen, ge gaat u wel moeten haasten om klaar te zijn voor de ronde !

demonen 4 juni 2013 13:24

Ik ben zo verbolgen over de belastingdruk, misallocatie van middelen, dexia-waarborg, ambtenaren, sociale hangmat, overregulering, subsidiëring afro-islamisering, boetewildgroei, overheidsrepressie, wurgen van onze economie en dus ook de toekomst van mijn 2 kinderen.
Mag er een drastische verandering komen of gaan we collectief ten onder?

Anna List 4 juni 2013 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonen (Bericht 6665122)
Ik ben zo verbolgen over de belastingdruk, misallocatie van middelen, dexia-waarborg, ambtenaren, sociale hangmat, overregulering, subsidiëring afro-islamisering, boetewildgroei, overheidsrepressie, wurgen van onze economie en dus ook de toekomst van mijn 2 kinderen.

voorlopig zeker optie 2.

er is maar één oppositiepartij in VL die enige macht heeft ... en zolang schrik heeft vd eigen schaduw en macht ... zit het B establishment safe.

'evolutie geen revolutie' is de bestaanswaarborg van EDR en VonSaksenCobourg.

GZV 4 juni 2013 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonen (Bericht 6665122)

Collectief ten onder.

Anna List 4 juni 2013 13:28

in elk geval, Cordeel heeft nog 20' op het peleton bij de laatste beklimming vd dag ... nog 15 km te gaan ... ik zeg massaspurt.

Everytime 4 juni 2013 13:30

Vooral tijd voor de zomer en het begint uiteindelijk met zo'n prachtig weer!

DewareJakob 4 juni 2013 13:39

Citaat:

En voor wie het woord 'Vlaming' (flamand) een scheldwoord is.

De Brabander 4 juni 2013 13:42

Een Belgische lente, zeer zeker. Alleen al om het slecht weer eindelijk achter ons te laten. Maar ik denk niet dat die lente tot het westelijk deel van België, het noordwestelijk deel van Frankrijk en het Zuidwestelijk deel van Nederland moet beperkt blijven.

Anna List 4 juni 2013 13:44

en vooral ! moedige Declercq pakt nog 8'' ... maar t zal niet baten ...

Anna List 4 juni 2013 13:47

massaspurt !

meersman ? zal t vandaag lukken ?

Anna List 4 juni 2013 13:49

meersman derde ( na al 2 keer tweede) ... Boason Hagen 1

Tommm 4 juni 2013 13:52

Citaat:

Allez, succes er mee... Helaas zal je niet veel volk op de been krijgen, de meesten beseffen dat het goed leven is in België. Misschien een tip? Stop met de verantwoordelijkheid van alles wat er fout gaat in jouw leven door te schuiven naar politici en hand in eigen boezem te steken. Je kan wachten tot BDW jouw leven komt rechzetten :lol: of je doet er zelf wat aan. Ondertussen zorgt die verfoeilijke Belgische staat er voor dat je kan overleven zonder job, dat je niet failliet gaat als je ziek wordt en dat je je eigen taal kan spreken.

Tommm 4 juni 2013 13:53

Nu, voor een lente in letterlijke zin ben ik wel voorstander.

Tommm 4 juni 2013 13:54

Ook al gemerkt dat die fameuze lentes in weinig democratische regimes gebeuren. Als mensen in België niet kiezen voor separatisme is dat omdat er geen draagvlak voor bestaat. Het staat iedereen vrij te stemmen voor NVA, Vlaams Belang. Als ze dat niet doen, tja, dan heb je pech.

Anna List 4 juni 2013 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 6665163)
Ook al gemerkt dat die fameuze lentes in weinig democratische regimes gebeuren. Als mensen in België niet kiezen voor separatisme is dat omdat er geen draagvlak voor bestaat. Het staat iedereen vrij te stemmen voor NVA, Vlaams Belang. Als ze dat niet doen, tja, dan heb je pech.

2 principes voor u :

-no taxation without representation (en wat is uw democratische invloed in de B regering waart ? )
-one man=one vote (weet ge hoeveel verschil er zit in stemmenaantallen en zetels)

Goudbever 4 juni 2013 14:14

LOL

Probeer eens 10 man op straat te krijgen het zou al veel zijn

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be