![]() |
Tijd voor Vlaamse lente?
Wie wenst nog bestuurd te worden door franstaligen die ons enkel zien als melkkoeien?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:cheer: Lente !!! :cheer: en t mag stillekes aan gaan zomeren ook !!! :cheer: +25° C astamblieft ! :cheer: soit, efkes serieus ... uw voorstel maakt een kans ... het veldritseizoen is immers afgelopen, ge gaat u wel moeten haasten om klaar te zijn voor de ronde ! |
Ik ben zo verbolgen over de belastingdruk, misallocatie van middelen, dexia-waarborg, ambtenaren, sociale hangmat, overregulering, subsidiëring afro-islamisering, boetewildgroei, overheidsrepressie, wurgen van onze economie en dus ook de toekomst van mijn 2 kinderen.
Mag er een drastische verandering komen of gaan we collectief ten onder? |
Citaat:
er is maar één oppositiepartij in VL die enige macht heeft ... en zolang schrik heeft vd eigen schaduw en macht ... zit het B establishment safe. 'evolutie geen revolutie' is de bestaanswaarborg van EDR en VonSaksenCobourg. |
Citaat:
|
in elk geval, Cordeel heeft nog 20' op het peleton bij de laatste beklimming vd dag ... nog 15 km te gaan ... ik zeg massaspurt.
|
Vooral tijd voor de zomer en het begint uiteindelijk met zo'n prachtig weer!
|
Citaat:
|
Een Belgische lente, zeer zeker. Alleen al om het slecht weer eindelijk achter ons te laten. Maar ik denk niet dat die lente tot het westelijk deel van België, het noordwestelijk deel van Frankrijk en het Zuidwestelijk deel van Nederland moet beperkt blijven.
|
en vooral ! moedige Declercq pakt nog 8'' ... maar t zal niet baten ...
|
massaspurt !
meersman ? zal t vandaag lukken ? |
meersman derde ( na al 2 keer tweede) ... Boason Hagen 1
|
Citaat:
|
Nu, voor een lente in letterlijke zin ben ik wel voorstander.
|
Ook al gemerkt dat die fameuze lentes in weinig democratische regimes gebeuren. Als mensen in België niet kiezen voor separatisme is dat omdat er geen draagvlak voor bestaat. Het staat iedereen vrij te stemmen voor NVA, Vlaams Belang. Als ze dat niet doen, tja, dan heb je pech.
|
Citaat:
-no taxation without representation (en wat is uw democratische invloed in de B regering waart ? ) -one man=one vote (weet ge hoeveel verschil er zit in stemmenaantallen en zetels) |
LOL
Probeer eens 10 man op straat te krijgen het zou al veel zijn |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be