![]() |
NV-A vrijwaart kwaliteit onderwijs
Dank aan mr. De Wever
We kijken uit naar het smoeleke van tobbak |
Citaat:
Na mei 2014 zien we wel. |
Scholen mogen zelf beslissen :twisted:
Akkoord moet door de volgende regering uitgevoerd worden :twisted: Bart De Wever :-D - zoontje tobbak :cry: Game, set & match De Wever |
Citaat:
|
Citaat:
Heb ik iets gemist? |
Citaat:
|
Ze zijn nu akkoord dat er eigenlijk geen akkoord is. Ze hebben er een hutsepot van gemaakt.
|
Een hond met een hoedje op kan hier minister van onderwijs worden...en dan verrast zijn dat er problemen van komen
|
De smet heeft zijn mond vol over de nieuwe ordening.
De maskers vallen af |
Citaat:
|
Sossenpest
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
men is al 10j in een logica gestapt waar leerling gewoon klant is die na 6j recht heeft op een diploma. Haalt de klant het niveau niet, dan moet je het niveau laten zakken. |
Ik ben daarnaast ook verheugd, als centrum-gericht lid van de centrum-rechtse nva, dat het Weverke zeer terecht stelt:
Citaat:
De enige intelligente sociale partij, is de nva. Eat dust, sossen en groensels. . |
Ze proberen het dus te verkopen als een nederlaag voor NVA.
BOOOOOOOOOOOORING, riep Homer Simpson ende keek verder tv... En wat met ook verzwijgt: eerst ging Open VLD een wisselmeerderheid leveren en nu wou De Vlaamse Thatchter (wat een compliment) niet meer... woehahaha. |
|
Citaat:
|
Citaat:
U horen we trouwens ook alleen maar als het over de NVA gaat. |
Citaat:
Begrijp me echter niet verkeerd. Ik beweer niet dat Peter onder invloed achter zijn computerscherm zit. Ik schets alleen het beeld. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be