![]() |
Geen cola voor Mohammed.
Té gevaarlijk! Zelfs al is de meest voorkomende jongensnaam in dit land ondertussen "Mohammed".
Citaat:
![]() Khartoem: fundamentalisten eisen dat Gillian Gibbons wordt geëxecuteerd |
En dan nóg zeggen dat de Belgische Moslimexecutieve niks doet! :twisted:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat "advies" spreekt trouwens boekdelen! |
Citaat:
|
Citaat:
Daarbij. Alle erkende geloofsgemeenschappen worden in België door de Staat gesteund. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik het hoor vind ik het raar dat mensen Mohammed mogen genoemd worden. Een mens weet toch niet tot wat voor volwassenen ze uitgroeien : misdadigers, krankzinnigen, ketters … Stel daar loopt zo’n debiele ketter met de naam Mohammed, dat kan niet anders dan een belediging zijn voor de Islam. Nee, voor de veiligheid stel ik voor dat we vanaf nu alles “Mohammeds” Jan noemen. |
Citaat:
|
Marie van de koster , daar haal je een goed punt aan !!
|
Coca-Cola riskeert nu wel dat er een paar Mohammeds zich gediscrimineerd voelen omdat zij geen gepersonaliseerd cola-blikje of flesje krijgen.
Ik hoop echt dat ze er werk van maken. ::evil::evil::evil: |
Citaat:
wat is je boodschap met de duivelsoogjes welke uiting (leg)/geef je eraan (vast) naar aanleiding van de emoties en de achterliggende gedachte |
Citaat:
|
Citaat:
maar inderdaad, er zijn er al heel wat de revue gepasseerd verder uitleg is onnodig ik begrijp je |
De haatbaardjes zullen wel weer gepikeerd zijn. Bah wat heb ik toch een hekel aan de kortzichtige moslims in deze wereld.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be