![]() |
Al Qaeda slaat toe in Londen
De extreem rechtse (blanke?) variant van Al Qaeda heeft toegeslagen in Londen met een terroristische aanslag. EDL heeft de aanslag nog niet durven opeisen.
Al-Rahma Islamic Centre destroyed in 'hate crime' fire Citaat:
|
De leiding van het extreem rechtse EDL en Uw geliefde ongelovige jihadisten wordt gecontroleerd door de zionisten, geen krokodillentraantjes nu.
|
EDL call for more Mosque firebombings during Friday prayers
Citaat:
|
EDL terreurleden aan het woord:
|
*KNIP*
Aanzetten tot geweld wordt hier niet getolereerd. |
Ik veroordeel elke vorm van religieuze onverdraagzaamheid. Als er echter een joods of christelijk centrum in de fik was gestoken, hadden we Salah nooit horen klagen. Hypocrisie heet dat.
|
Citaat:
|
Bedankt salah om mijn post te melden bij de moderatie, niet?
Bedankt voor de berisping, 'k zal het originele anders, op eieren lopende, formuleren. Noteer dat dit geen oproep is op zich. Ik keur het goed dat men dit oord van verderf in de fik heeft gestoken en hoop dat dit een nieuwe wending mag zijn voor Europa en zijn oorspronkelijke bevolking. beter? |
Citaat:
|
Groot-Brittanië is duidelijk geen veilige plek meer voor moslims.
Gelukkig zijn er tal van islamitische landen waar moslims wel veilig zijn. Ze zullen zich daar ook beter thuis voelen. Het is hun eigen cultuur, hun eigen taal en een klimaat waaraan hun lichaam het best aangepast is. Goede reis moslims, en veel geluk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lol @ mensen die denken dat Salah een moslim is.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
EDL patriotten verbranden de islamitische vlag.
![]() ![]() |
Citaat:
Ik bedoel, kijk nu naar die foto. De intelligente straalt van die koppie,s af. Dank EDL ! |
Een peuleschil vergeleken met wat de moslims ons al aangedaan hebben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be