Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Onze kroonprins... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=187353)

lombas 6 juni 2013 17:23

Onze kroonprins...

... is een echte oen.

Sorry. Meen ik echt.

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw.../EP_130606_JO1

Transcriptie:

"Ik zou willen zeggen dat niets doet meer plezier aan mijn vader, de koning, om België te zien scoren. We zijn hier met 320 bedrijven die scoren in Californië. Straks doen wij hetzelfde met de Rode Duivels. We go for it (lacht)."

Marie van de koster 6 juni 2013 18:33

Ik las gisteren in Teletekst een artikeltje over die dotatie van Fabiola, daarin stond dat zij 1,4 miljard krijgt! Van een typfout gesproken! Ik viel bijna van mijn stoel :-)

Marie van de koster 6 juni 2013 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 6667847)
... is een echte oen.

Sorry. Meen ik echt.

Transcriptie:

"Ik zou willen zeggen dat niets doet meer plezier aan mijn vader, de koning, om België te zien scoren. We zijn hier met 320 bedrijven die scoren in Californië. Straks doen wij hetzelfde met de Rode Duivels. We go for it (lacht)."

Tegenwoordig probeert hij dikwijls te lachen maar het is hem gewoon niet gegeven om een sympathiek lachje tevoorschijn te kunnen toveren, ik heb er bijna medelijden mee!
In principe heb ik eigenlijk niets tegen de monarchie maar Filip zie ik niet zitten. Hij kan het niet, hij heeft het niet ... Als dat onze koning moet worden, amai!

Vrolijk op Vrijdag 6 juni 2013 18:58

Citaat:

En wat is het probleem precies?

Ik hoop ook dat België straks scoort hoor.

Marie van de koster 6 juni 2013 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag (Bericht 6667913)
En wat is het probleem precies?

Ik hoop ook dat België straks scoort hoor.

Filip is gewoon niet Vrolijk en al zeker niet op Vrijdag :lol:

Demper 6 juni 2013 19:40

Het is pijnlijk om zien.
Wereldvreemd en incompetent is die jongen.

NieuwNoors 6 juni 2013 19:48

Filip is een stijve hark. Elke beweging die hij maakt is ingestudeerd. Die man is opgevoed door Nonkel B. EN het is eraan te zien. Heb nog nooit een foto van hem gezien waarop hij spontaan lacht, dit in tegenstelling tot zijn vader. Bovendien stond onze Filip niet echt in de eerste rij toen de intelligentie werd uitgedeeld......

Marie van de koster 6 juni 2013 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 6667960)
Filip is een stijve hark. Elke beweging die hij maakt is ingestudeerd. Die man is opgevoed door Nonkel B. EN het is eraan te zien. Heb nog nooit een foto van hem gezien waarop hij spontaan lacht, dit in tegenstelling tot zijn vader. Bovendien stond onze Filip niet echt in de eerste rij toen de intelligentie werd uitgedeeld......

2

Charlie don't Surf 6 juni 2013 19:56

Ach , heb soms medelijden met die man , een leven in de schoot geworpen dat hij volgens mij niet wil , men zou zich voor minder onwennig gaan gedragen.

NieuwNoors 6 juni 2013 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 6667970)
2

Marieken!!!!!:lilangel::cheer::cheer:

quercus 6 juni 2013 20:14

Laat hem alstublieft zo verder doen! Die pipo is op zich een schitterende bijdrage voor het uiteenvallen van la Belgique.

Xenophon 6 juni 2013 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf (Bericht 6667974)
Ach , heb soms medelijden met die man , een leven in de schoot geworpen dat hij volgens mij niet wil , men zou zich voor minder onwennig gaan gedragen.

Het zal inderdaad niet gemakkelijk zijn voor een homo om te doen alsof hij echt getrouwd is met een duur betaalde kweekzeug die elk jaar opnieuw met kunstmatige inseminatie meer koninklijke jong op de wereld zet.

Charlie don't Surf 6 juni 2013 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6668053)
Het zal inderdaad niet gemakkelijk zijn voor een homo om te doen alsof hij echt getrouwd is met een duur betaalde kweekzeug die elk jaar opnieuw met kunstmatige inseminatie meer koninklijke jong op de wereld zet.

Zou er nog respect voor gaan krijgen :-)

kiko 6 juni 2013 21:23

Citaat:

... is een echte oen.

Sorry. Meen ik echt.

Transcriptie:

Mja, dus ? Ik lees daar niets speciaals in.

Henri1 6 juni 2013 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 6667895)
Ik las gisteren in Teletekst een artikeltje over die dotatie van Fabiola, daarin stond dat zij 1,4 miljard krijgt! Van een typfout gesproken! Ik viel bijna van mijn stoel :-)

Ze zijn niet beter of slechter dan de lanterfanters in Nederland of Engeland.

Henri1 6 juni 2013 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6668021)
Laat hem alstublieft zo verder doen! Die pipo is op zich een schitterende bijdrage voor het uiteenvallen van la Belgique.

Misschien voor het uitéénvallen van uw composthoop.
U dramatiseert graag, dus u vergroot het uit naar onze natie.

Mambo 6 juni 2013 23:17

Hij heeft net zijn eerste belasting brief ontvangen. Geef hem wat respijt.
15000€ bruto per maand min belastingen...hoeveel zou dat netto zijn?

Gwylan 6 juni 2013 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 6668280)
Hij heeft net zijn eerste belasting brief ontvangen. Geef hem wat respijt.
15000€ bruto per maand min belastingen...hoeveel zou dat netto zijn?

Jamaar, hij zal toch wel zijn werkingskosten in mindering mogen brengen, zeker ? Ik weet wel dat die werkingskosten door u allen worden betaald, maar dat doet nu even niets ter zake : laat zijn aangifteformulier invullen door de accountant van zijn tata Fabiola, en hij zal nog méér overhouden dan nu.

Klojo eerste klas 7 juni 2013 07:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf (Bericht 6667974)

Tiens, heeft hij geen eigen wil ? Of heeft hij niet het lef om foert te zeggen ? Ik dacht nochtans dat dat zo'n 'hoogstaande karakters' zijn, die van adel ? :roll:

Paracelsus 7 juni 2013 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 6667896)
Tegenwoordig probeert hij dikwijls te lachen maar het is hem gewoon niet gegeven om een sympathiek lachje tevoorschijn te kunnen toveren, ik heb er bijna medelijden mee!
In principe heb ik eigenlijk niets tegen de monarchie maar Filip zie ik niet zitten. Hij kan het niet, hij heeft het niet ... Als dat onze koning moet worden, amai!

Exact w�*t heeft hij niet? W�*t kan hij niet. Hij kan toch een schaar hanteren. So what hij is wat stroef, maar voor hetzelfde geld (gezien zijn status en rijkdom) hadden we een coke-snuivende zelfingenomen smeerlap die meer gaf of zijn collectie ferrari's en het tijdig legen van zijn zaadreservoir, je weet wel, zoals er dertien in een dozijn zijn bij de upper class. In plaats daarvan hebben we een schuchtere en onhandige, maar eerlijke ziel die van zijn gezin houdt en oprecht belang stelt in België.

Dit is een land van Miesmacher en Kritikaster. Ik heb duizend keer liever een naïeve maar goede ziel als Filip dan een idioot, egoïstisch zwijn als een Laurent.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be