![]() |
Antwerps stadsbestuur schaft verdoofde slachtvloer af
http://vlaamsbelang.be/persberichten/2035/
Citaat:
Schaam u, oh grote "kracht van verandering". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het geheugen van de mens is soms beperkt.
Niemand schijnt zich te herinneren dat tijdens het laatste offerfeest zich 0,0 moslims aanboden op de speciaal daarvoor ingerichte slachtvloer om hun schapen e.d. onder verdoving te kelen. Alle kosten en dat waren er nog al wat, voor de kat haar viool. Zolang het stadsbestuur deze lieden niet kan verplichten op deze wijze hun dieren te slachten heeft het geen zin om alle voorbereidingen daarvoor opnieuw doelloos te treffen (+kosten). |
Onverdoofd slachten ? Onverdoofd kelen ? Oefening baart kunst. In Syrië vraagt men ervaringsdeskundigen.
|
Citaat:
Waarom verdomme kan 't verdoofd slachten niet verplicht worden, uitzonderingsmaatregelen afgeschaft, er zijn wel degelijk landen waar mohamedanen niet onverdoofd mogen kelen! |
Citaat:
Wat die laffe clowns die ons land besturen moeten doen, is het onverdoofd slachten verbieden. Maar daar hebben ze natuurlijk het lef niet voor als geboren lafaards. Trouwens, je kan me niet wijsmaken dat ze hier op gemeentelijk niveau niets aan kunnen doen. Dat is enkel maar een slap excuus. |
Ik kan me nu vergissen hoor maar kan A'pen zelfs onverdoofd slachten verbieden? Ik dacht dat dat een federale materie was? Indien dit klopt zie ik niet in wat jullie verwachten dat BDW doet. Voor de duidelijkheid, onverdoofd slachten mag voor mij gerust verboden worden, het moet dezelfde regels volgen als eenderd welke slachterij.
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom geen GAS-boete? Bartje is daar een grote fan van. En dan nog iets, waar zit onze groene dierenvriend, Wouter? ![]() Ah, juist, hij mag niet te veel tegen de schenen van zijn Arabisch stemvee stampen. Straks voelt hij het nog in zijn portefeuille, zeg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
't Stad is van ons hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:roll: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be