Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Peter De Ryck houdt zich niet aan de forumafspraken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=18739)

Sinistra 9 augustus 2004 16:02

Peter De Ryck houdt zich niet aan de forumafspraken

Uit goede bron kon ik vernemen dat P.D.R blijkbaar opnieuw welkom was op het politics.be forum indien P.D.R enkel onder zijn eigen naam zou schrijven. Verschillende forumgebruikers hebben vastgesteld dat P.D.R aan deze afspraken zijn laarzen veegt en doorgaat met het aanmaken van tientallen nieuwe subnicks. Het wordt tijd dat dit heerschap eens de keuze wordt gemaakt: aanpassen of opkrassen!!!

thePiano 9 augustus 2004 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke
Uit goede bron kon ik vernemen dat P.D.R blijkbaar opnieuw welkom was op het politics.be forum indien P.D.R enkel onder zijn eigen naam zou schrijven. Verschillende forumgebruikers hebben vastgesteld dat P.D.R aan deze afspraken zijn laarzen veegt en doorgaat met het aanmaken van tientallen nieuwe subnicks. Het wordt tijd dat dit heerschap eens de keuze wordt gemaakt: aanpassen of opkrassen!!!

Misschien is hij in de verwarring met al die nicknamen zijn eigen naam vergeten? :-P

Leefbaar Deurne 9 augustus 2004 16:28

Citaat:

U heeft een probleem met mijn nicknaam '' Leefbaar Deurne'' moderator Tim? Bronvermelding ? Uw tekst klinkt overigens erg verward.:lol:

Leefbaar Deurne 9 augustus 2004 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Misschien is hij in de verwarring met al die nicknamen zijn eigen naam vergeten? :-P

Ik raadpleeg steeds mijn profiel. :lol:

Leefbaar Deurne 9 augustus 2004 16:45

Gelieve deze topic te sluiten moderator.

Maus 9 augustus 2004 17:01

Citaat:

Uit goede bron kon ik vernemen dat P.D.R blijkbaar opnieuw welkom was op het politics.be forum indien P.D.R enkel onder zijn eigen naam zou schrijven.

Als meneer PDR nu eens niet aan het "meerpersonensyndroom" zou leiden, zou dit kunnen werken ...

Volksstormer 9 augustus 2004 17:36

De onnozelaars van 'verstandig rechts' :roll: :lol:

Betweter 9 augustus 2004 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer
De onnozelaars van 'verstandig rechts' :roll: :lol:

Met drie en toch nog ruzie maken, ge moet het maar kunnen :-D

Patriot! 9 augustus 2004 18:26

2.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be