![]() |
Welke ambitie streef jij na ?
Man met 22 kinderen bij 14 vrouwen: "Ik was jong en ambitieus"
De vraag is evident: welke ambitie(s) hebben/hadden jullie ? Vliegtuigpiloot worden ? Professioneel haaienaaier worden ? Mijn ambitie ... zo snel mogelijk op pensioen gaan. De regering blijft dat echter steeds maar moeilijker maken. Ik ben nochtans al ouder dan de Limburgse mijnwerkers die op hun 35ste op pensioen mochten :( |
Zolang mogelijk blijven doen wat ik nu doe: weinig werken, veel verdienen, en wat ik verdien opmaken aan eten, drinken, vrouwen, gokken, en als het past ook nog een beetje andere vormen van beschaving snuiven...
|
is zijn alimentatiefaktuur dat ook ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Welke ambitie streef jij na ??
Professioneel haaiennaaier worden ?? 8O Euhmmmm , iets met euken erna :lol: Nu serieus: Ik pluk de dag :) |
Citaat:
|
Je begint met sensuele aanrakingen bv , aaien ,
daarna wordt het .... 8O :oops: |
Citaat:
|
a sharkistic 3-some :lol:
|
Citaat:
|
:lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo een haai moet heel wat langer dan een uur koken. |
Libro & Supe®Staaf
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Ok, je doet dus iets wat maar weinig mensen doen want het is blijkbaar specifiek genoeg om je identiteit te onthullen. In feite doe je iets wat maar 1 persoon doet want als jullie met 2 waren zou er nog steeds twijfel bestaan over je identiteit wanneer we zouden weten wat jullie doen. Je doet dus iets wat alleen jij doet. Dat is al een goed startpunt. Mijn drie gokken na mijn eerste beurt: Je bent Eddy Wally. Je bent Jean Marie Dedecker. Je bent Gert Verhulst. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be