![]() |
Bent u voor of tegen het homohuwelijk/adoptie
Een vraag om jullie mening te peilen.
|
Welja, laten we het eens over iets anders hebben...
|
Citaat:
Citaat:
|
Voor mij kan het homohuwelijk, alleen vind ik al die "tralala" zoals bruidsjurken en zelfs kerkelijke toestanden onnodig en zelfs belachelijk. Maar het is ieder z'n recht om dat te vieren hoe hij/zij het wil.
Adoptie kan echter helemaal niet voor mij. |
Citaat:
http://www.liberaalappel.org |
Citaat:
|
Citaat:
Dit is inderdaad het zoveelste topic over homohuwelijk en adoptie maar door een middel van een poll wil ik iets overzichtelijker te werk gaan dan gewone posts. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben tegen die vuiligheid!
|
geef die mensen een samenlevingscontract das net hetzelfde. Moesten er enkel homo's bestaan kwam onze samenleving in gevaar, de man en de vrouw vormt nog altijd de hoeksteen van onze samenleving. Niettemen heb ik er persoonlijk niets op tegen.
Een maatschappij evolueert en wie conservatief en bekrompen blijft valt uit den boot en dan word je marginaal. (technologie, ideeen...). Homohuwelijk is daar één van, seks is ook geen taboe meer. Ik ga mee met mijn tijd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een poll geeft nooit een duidelijk beeld weer, omdat bepaalde forumleden over meer dan één nicknaam beschikken.
|
Citaat:
zoals u? |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens jou zijn het enkel Vlaams Blokkers die tegen het homo huwelijk en de adoptie kwestie zijn. Je bent echt nog een heel naief jongetje. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben niet het type dat persoonlijk aanvalt, totdat ze mij persoonlijk aanvallen. Zoals u in een ander topic deed... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be