![]() |
Voormalige door Obama gekozen VS Ambassadeur in Brussel was hoerenloper
De voormalige VS-ambassadeur in België (2008-2012), welke als gebruikelijk persoonlijk door Obama was aangesteld als beloning voor zijn trouwe partijdiensten, blijkt een hoerenloper geweest te zijn, die hierbij ook minderjarigen zou betrokken hebben. Hij was een graag geziene gast op de VRT.
Citaat:
|
Een neo-conservatieve (lees : republikeins) bron is in deze weinig geloofwaardig.
|
Citaat:
Your logic does not resemble our Earth logic. |
Wat is daar mis mee dan? Jij ondervindt hinder van zijn hoerenlopen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat lijkt me net iets erger als hoerenlopen. |
Citaat:
Pedoseksualiteit is volgens de meerderheid altijd nog moreel verwerpelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of blijf je liever in het wild schreeuwen? |
Citaat:
|
Citaat:
Deal with it. |
Citaat:
|
Citaat:
In de politiek worden constant "morele" beslissingen gemaakt. |
Citaat:
Dat is nog allemaal aannemend dat ik een zak om de moraliteit van jou of anderen zou moeten geven. Dat is me al een brug te ver. |
Citaat:
Neem nu bijvoorbeeld pedoseksualiteit. Dat is voornamelijk strafbaar omdat die 51 % + het ziet als moreel onwenselijk. 2: Jij moet van mij helemaal niets. Ik relativeer moralisme juist zoveel mogelijk. Moraliteit is namelijk zo subjectief als maar kan, het is geen universeel gegeven. Als jij alleen een kind verkracht ben jij wel strafbaar, simpelweg omdat de "meerderheid" het daar mee eens is. |
Citaat:
|
Citaat:
In dat geval zou ik je toch willen verwijzen naar: http://www.bol.com/nl/p/logica-en-ar...1004008563617/ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be