![]() |
De kliklijn !!!!!
De gestapo is nog niet uit de wereld
Tegen 2014 zal er een samengebundelde kliklijn worden geopend waar je sociale fraude en andere kan melden. OK Maar het nieuwe hiervan is dat je dan anoniem iemand een loer kan draaien. Met wat zijn ze nu allemaal bezig ? Geachte heren, Met deze wil ik U melden dat de heer Verslijpen,Rode dreef 22 te Burcht 20 kippen in zijn hof heeft.µ Deze leggen elke dag eieren en hij verkoopt ze aan de buren en waarschijnlijk zonder BTW. Kan je daar iets aan doen, want mijn vrouw kan niet tegen dat kippengekakel de ganse dag. Hopende hier een grote fraudeur te hebben doorgegeven, teken ik met de meeste hoogachting. :lol: Een anonieme buur :lol: |
Wat is dat nu met u?
http://forum.politics.be/showpost.ph...67&postcount=1 Citaat:
|
Als elke misnoegde caféuitbater die kwaad is omdat er op het terras van zijn buren meer volk zit dan op het zijne begint te bellen naar die kliklijn om te zeggen dat ze met personeel in 't zwart werken, dan gaan we nog plezier beleven. Idem bij de restaurants. Het anonieme karakter maakt dat velen persoonlijke rekeningen gaan willen beslechten door hun concurrent te kloten.
Onze overheid controleert liever het rookverbod in café's dan op jacht te gaan naar zwartwerkers en sociale fraudeurs bij de werkgevers. Dus roept men nu de hulp in van de klikspanen om het echte controlewerk te doen. Zeer gevaarlijke evolutie. |
Citaat:
|
ALsof dat veel gaat uitmaken. Bij mij in de straat woont een sociale fraudeur, die al een jaar of 15 op de ziekenkas staat met 'zijne voet' (je kant dat we, zijn kleine teen zal wat scheef staan), en 5 dagen per week met de camionette rondtoured en zwartwerkt.
Ik ken menig persoon die dat stukje uitschot al heeft aangegeven, alles samen zeker 4 man elk een aantal keer. Meen je dat het iets uitmaakt? Hij heeft genoeg rode vrienden, meen ik. |
Citaat:
En dat in Belgie! |
Citaat:
Nu, als die man beboet wordt en hij moet geld beginnen terugbetalen, dan komt hij er dus helemaal niet, dan wordt de toestand nog erger als de reeds bestaande. Wat blijft er die man dan over om de boetes en dergelijke te kunnen afbetalen? Inderdaad, zwart werken. Iemand die de handen uit de mouwen steekt en met hard werken zijn toestand probeert te verbeteren, een standbeeld moeten ze hem geven en hem verder gerust laten. En tussen haakjes, mijn teentje staat ook scheef, je zou nog verschieten hoeveel last je daar van hebt. :D |
Onder zo een kliktekst
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je kan gaan werken, waarom heb je dan dopgeld nodig? |
Citaat:
Gelijk heeft hij. Hij weigert gewoon om werkslaaf te worden, is toch zijn keuze? |
Citaat:
|
Citaat:
Léon Degrelle http://fr.wikipedia.org/wiki/L%C3%A9on_Degrelle Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kunnen we geen kliklijn voor vreemde borden in het leven roepen?
Stel je voor hoeveel dit onze samenleving zou opleveren... |
Citaat:
Als ik me goed herinner, heerste er nogal een schrikbewind in de Ardennen. Iemand verstoppen, betekende vaak dat heel het dorp(je) tegen de muur werd gezet. Of Degrelle daarbij was, maakt weinig uit. Stukken stront, weet je wel, echte Waal? En nog: The 373rd infantry battalion of Wehrmacht, manned by Walloon Belgians, took part in anti-guerrilla actions in the occupied territory of the USSR from August 1941-February 1942. (wiki) Anti-guerilla, wat betekent dat volgens jou? Schieten op de Wit-Russische verzetsstrijders? Ook, maar reken daar alvast maar de vergeldingsacties bij op weerloze burgers. Om maar te zwijgen over hetgeen de Franstaligen uitstaken met de zwarten in Congo. |
Citaat:
|
Die kliklijn zal wegens enorm succes in Wallonië het normale telefoonverkeer stilleggen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be