![]() |
"Iran stuurt troepen naar Syrië"
Citaat:
|
Citaat:
|
Rouhani zit wat Syrië betreft op dezelfde lijn vermits het de lijn van Khamenei is.
Ahmadinejad hield zich ook liever low-profile in heel de zaak. Ik denk bijvoorbeeld aan zijn recente uitspraken (Israelische verslaggeving, gek genoeg na zo goed letterlijk overgenomen van het Iraans persagentschap met toevoeging van de laatste paragraaf). Khamenei hield het namelijk niet zo low-profile: |
Citaat:
|
Citaat:
Cola, chips en hopen dat ze beiden verliezen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik was pro-Kadafi en dus vanaf het begin pro-Assad. Uw verhaal en Uw motieven daarvoor zijn me duidelijk, men meent trouwens niet zomaar een forumgenoot uit te dagen in een rechtzaak ivm antisemitisme zonder enige reden, vooral wanneer deze praktisch onbestaande is. Denkt U daar dan ook maar eens over na, blijkbaar benodigt Uw besluitsvorming enige tijd... & counting. Foei foei foei dat PC-gedoe wanneer er sinds lang vele mensenlevens bij betrokken zijn. Den Haag zal spoedig te klein blijken. |
Citaat:
Ik daag de U niet uit, maar waarschuwde U slechts. |
Citaat:
Echter, ipv. dat te doen zeg ik U nu gewoonweg : Verwittigt U de moderatie of onmiddelijk de nodige instanties. Uw beschuldiging was voldoende zwaar om deze nu simpelweg als een 'waarschuwing' af te doen. Soit. Dus nu weet U waar U terecht kan met Uw klachten betreffende 'antisemitisme' ivm met mijn 'aanwezigheid', ik veeg er alvast mijn xxxx mee af, maar dit zonder kwade bedoelingen. Whatever. Ik had dit toch niet verwacht van U. U bent alvast geen Lennon. :-( |
Citaat:
Dat verschilt toch niet zoveel met ons koningshuis? |
Nu een gematigde president verkozen is in Iran doet de oorlogshavikken en hun pers in het westen alsof de president niet veel te zeggen heeft. Onder Ahmadinejad kregen we dat verhaaltje over de onmacht van de president nochtans niet te horen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be