Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Bzzzz ... splat! ... Reïncarnatie! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=18776)

Distel 10 augustus 2004 10:42

Bzzzz ... splat! ... Reïncarnatie!

Ik heb hier vanmorgen al 4 dikke vette vliegen doodgemept. En telkens wanneer ik voornoemd beestje zijn laatste doodsrochel zie uiten, staat het volgende exemplaar alweer klaar.

Doen deze beestjes het momenteel uitzonderlijk goed met dit weer? Of heeft iemand een bende boeddhistische reïncarnerende insecten losgelaten?

Tzuvar Raemborr 10 augustus 2004 11:14

Ramptoerisme.

Distel 10 augustus 2004 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Ramptoerisme.

:rofl:

Astenblieft mensen 10 augustus 2004 11:22

heb je misschien iets in de vuilbak zitten dat... aangenaam voor ze ruikt?

Distel 10 augustus 2004 11:28

Nope. De vuilbak is leeg, en op de verdieping hierboven zitten ze er ook mee...

Astenblieft mensen 10 augustus 2004 11:32

je kan natuurlijk zo'n enge plaksliert kopen en die aan je plafond hangen. dan heb je een verzameling vliegenlijkjes aan je plafond hangen.
Of je koopt in de supermarkt zo'n vliegenverjager: die stop je in het stopcontact en dat scheidt een geur af die ze niet zo aangenaam vinden. Ik heb de muggenvariant en dat werkt echt subliem.

Weet je wat ik zo akelig vind van vliegen? De gedachte dat ze ooit maden zijn geweest... jak.

doggy 10 augustus 2004 11:33

heb er ook effe last van gehad;

gewoon een kommetje met azijn (met een druppeltje zeep erin) jaagt de vliegen weg.

bij mij waren ze weg na een dag of drie.

doggy 10 augustus 2004 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Astenblieft mensen
Weet je wat ik zo akelig vind van vliegen? De gedachte dat ze ooit maden zijn geweest... jak.

Ja jong! Gisteren op Vitaya (j�*, ik ben één van de drie kijkers...) een docu over parasieten gezien: de-gou-tant!

Er was daar een vrouw met een made van een paardenvlieg onder haar hoofdhuid! tegen dat ze die daar uitgehaald kregen, was die zo'n 4 (viér!) cm groot!

....doch dit terzijde...

/\|cazar 10 augustus 2004 11:37

Citaat:

Of heeft iemand een bende boeddhistische reïncarnerende insecten losgelaten?
Zo verder doen en je reincarneert zelf als een mug :lol:

Pelgrim 10 augustus 2004 12:05

Hier in hoboken hebben we zelfs al vliegen tegengekomen die op de een of andere manier genetisch vermengd waren met sprinkhanen. En meer van zulke mutaties.

Ik zeg u, de natuur is haar wraak begonnen.

Cyperken 10 augustus 2004 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doggy
Ja jong! Gisteren op Vitaya (j�*, ik ben één van de drie kijkers...) een docu over parasieten gezien: de-gou-tant!

Er was daar een vrouw met een made van een paardenvlieg onder haar hoofdhuid! tegen dat ze die daar uitgehaald kregen, was die zo'n 4 (viér!) cm groot!

....doch dit terzijde...

Haha, mokes noemen ze dat hier...toch mee opletten zulke dingen, bij gebrek aan hygiëne durven die verdomde beesten wel eens eitjes leggen, hoorde onlangs op de radio over een man die nogal es vergat zijn tanden te poetsen wat als gevolg had dat etensresten begonnen te verrotten. Tijdens zijn slaap zijn er dan vliegen in geslaagd eitjes te leggen in zen mondhoeken, je kan al raden...de man werdt opgenomen in het ziekenhuis nadat zijn vrouw wit/grijs bewegende dingen in zen mond had opgemerkt, maden van anderhalve cm lang! smakelijk!

Tjolder 10 augustus 2004 13:04

Hmmm dat zijn leuke verhaaltjes om te vertellen tijdens etenstijd. :mrgreen:

Het is daarom dat ik voorstander ben van crematie.
Ik moet er niet aan denken wat er allemaal mijn lichaam gaat oppeuzelen na mijn dood.

Geef mij maar een vlam altijd puur en de korte pijn.

Astenblieft mensen 10 augustus 2004 13:05

Citaat:

heb er ook effe last van gehad;

gewoon een kommetje met azijn (met een druppeltje zeep erin) jaagt de vliegen weg.

bij mij waren ze weg na een dag of drie.

U bent Klazien uut Zalk?
(verdorie, dat is een nederlandse, en ik kan geen Vlaamse variant daarop vinden. zo'n kruidenvrouwtje die van paardenbloemen een nieuw middel tegen hoofdpijn perst, of van laurier reuma-pillen brouwt...

Astenblieft mensen 10 augustus 2004 13:05

Citaat:

....doch dit terzijde...

Klinkt een beetje Star Trek Voyager, Doggy... ;-)

nou nou 10 augustus 2004 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cyperken
Haha, mokes noemen ze dat hier...toch mee opletten zulke dingen, bij gebrek aan hygiëne durven die verdomde beesten wel eens eitjes leggen, hoorde onlangs op de radio over een man die nogal es vergat zijn tanden te poetsen wat als gevolg had dat etensresten begonnen te verrotten. Tijdens zijn slaap zijn er dan vliegen in geslaagd eitjes te leggen in zen mondhoeken, je kan al raden...de man werdt opgenomen in het ziekenhuis nadat zijn vrouw wit/grijs bewegende dingen in zen mond had opgemerkt, maden van anderhalve cm lang! smakelijk!

Yak yak yak yak yak [size=5]yak[/size]!!!

deze??:

Mijn oren jeuken van dit soort dingen... beuark... :crazyeye:

Astenblieft mensen 10 augustus 2004 13:23

gatverdamme

Astenblieft mensen 10 augustus 2004 13:23

ah gatver. aaaaaaaah gatvergatvergatver. Gatver nou nou, dit is vies!

oriana 10 augustus 2004 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nou nou

deze??:

VERSCHRIKKELIJK, way tooooooo much visual information than we asked for ! ! !

dé-gou-tant !

Cyperken 10 augustus 2004 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nou nou

deze??:

:-D Ja! dat is em!! EIKES!! :?

oriana 10 augustus 2004 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Astenblieft mensen
U bent Klazien uut Zalk?
(verdorie, dat is een nederlandse, en ik kan geen Vlaamse variant daarop vinden. zo'n kruidenvrouwtje die van paardenbloemen een nieuw middel tegen hoofdpijn perst, of van laurier reuma-pillen brouwt...

de gouden raad van tante Kaat is dat hier :-)

http://www.tantekaat.net/

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be