Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Waar zijn ze, de criminelen van het Blok? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=18781)

Tzuvar Raemborr 10 augustus 2004 11:07

Waar zijn ze, de criminelen van het Blok?

Het is zo stil de laatste tijd... Die gewelddadige bruut Verreycken slaat niemand meer in mekaar, geen Blok neonazi heeft nog mensen dood geschoten in het café of werd gepakt op drugsdealen... Waar zijn ze plots allemaal naar toe, die vervaarlijke fascistische booswichten? Uit pure armoe moeten onze illustere Blokbashers nog steeds keuvelen over incidenten van maanden oud, geen enkel sappig nieuwtje bereikt nog hunner opengesperde oren.

Straks ga ik zelf nog geloven dat het een complot was.

Philips Inc. 10 augustus 2004 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Het is zo stil de laatste tijd... Die gewelddadige bruut Verreycken slaat niemand meer in mekaar, geen Blok neonazi heeft nog mensen dood geschoten in het café of werd gepakt op drugsdealen... Waar zijn ze plots allemaal naar toe, die vervaarlijke fascistische booswichten? Uit pure armoe moeten onze illustere Blokbashers nog steeds keuvelen over incidenten van maanden oud, geen enkel sappig nieuwtje bereikt nog hunner opengesperde oren.

Ga den naar de IJzerwake, daar staan ze allemaal op het podium ... :-D

Cyperken 10 augustus 2004 11:16

Citaat:

Willen we ze wat stof bezorgen? :lol:

MT 10 augustus 2004 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cyperken
Willen we ze wat stof bezorgen? :lol:

Niet nodig, zodra je iets zegt dat niet in hun kraampje past word je wel veroordeeld.
Ze zijn zo verdraagzaam meneer.;-)

thePiano 10 augustus 2004 13:02

Citaat:

Het is vakantie. In september krijgt alles weer een vervolg. We kijken er naar uit :)

Eternity 10 augustus 2004 13:03

:roll: close pls ...

Tzuvar Raemborr 10 augustus 2004 13:05

:roll: leer Nederlands én leer Engelse spelling, "please".

Irritant gsm script kiddie taaltje...

Eternity 10 augustus 2004 13:06

Citaat:

:roll: leer Nederlands én leer Engelse spelling, "please".

Irritant gsm script kiddie taaltje...

Ik schrijf op de manier waarop ik wens te schrijven

Dank u.

Tzuvar Raemborr 10 augustus 2004 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
Ik schrijf op de manier waarop ik wens te schrijven

Dank u.

Bwoh, voor mij niet gelaten hoor. 't is maar dat je't weet, maar op de meeste internetgebruikers maak je zo al snel een indruk van onvolwassenheid. Gegrond, want als ik iemand zo'n gsm taaltje zie gebruiken is het negen op de tien keer een snulletje van 14 jaar.

Als het u niet stoort in die categorie geplaatst te worden, laat mij u dan vooral niet tegenhouden.

thePiano 10 augustus 2004 13:15

Citaat:

Bwoh, voor mij niet gelaten hoor. 't is maar dat je't weet, maar op de meeste internetgebruikers maak je zo al snel een indruk van onvolwassenheid. Gegrond, want als ik iemand zo'n gsm taaltje zie gebruiken is het negen op de tien keer een snulletje van 14 jaar.

Als het u niet stoort in die categorie geplaatst te worden, laat mij u dan vooral niet tegenhouden.

Hier posten ook snulletjes van 60 jaar en ouder, neem Fernand bv :-P

Liberaal Appel 10 augustus 2004 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Het is vakantie. In september krijgt alles weer een vervolg. We kijken er naar uit :)

Maand vakantie in september.
De accounts van mijn Turkse vrienden gebruiken.:-D

Liberaal Appel 10 augustus 2004 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Hier posten ook snulletjes van 60 jaar en ouder, neem Fernand bv :-P

Mandataris van het Vlaams Blok, politieraadslid, en analfabeet.

Distel 10 augustus 2004 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liberaal Appel
Mandataris van het Vlaams Blok, politieraadslid, en analfabeet.

Aangenaam, ik ben Distel.

Eternity 10 augustus 2004 13:20

Citaat:

Zou u eerst het verschil tussen spreektaal, schrijftaal, internettaal, smstaal & afkortingen niet leren?
pls is geen smstaal. pls is een algemeen aanvaarde afkorting, net zoals aub een algemeen aanvaarde afkorting van alstublieft is ...

Als ik pls schrijf weet u dat ik daarmee please bedoel, dus wat is het probleem

!|3 3c|-|3!Jf |/|!3t 1337 (internet taal)
wlt u ds aub zwgn (sms taal)

uw vooroordelen vertellen meer over u dan over mijn niveau ... (ben 18 )

homer 10 augustus 2004 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Aangenaam, ik ben Distel.

enchanté

en nu het slot erop aub

Tzuvar Raemborr 10 augustus 2004 13:23

Mijn 4 jaar jonger broertje had eens Engels dictee, die was er zwaar aan want door al het chatten had hij verleerd normaal Engels te schrijven en heel z'n tekst stond vol "ur" in plaats van "you are" en "pls" in plaats van "please" enzovoort :lol: :lol: Ik viel bijna flauw van't lachen toen hij het thuis liet zien.

Cyperken 10 augustus 2004 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door homer
enchanté

en nu het slot erop aub

Slot erop? waarom als ik dan vragen mag? had u liever nog een topic over Rob gehad mss?

Eternity 10 augustus 2004 13:26

Citaat:

Mijn 4 jaar jonger broertje had eens Engels dictee, die was er zwaar aan want door al het chatten had hij verleerd normaal Engels te schrijven en heel z'n tekst stond vol "ur" in plaats van "you are" en "pls" in plaats van "please" enzovoort :lol: :lol: Ik viel bijna flauw van't lachen toen hij het thuis liet zien.

Proficiat

Als uw broer niet weet dat er een verschil in schrijfstijl is tussen een informeel gesprek op internet en een formeel dictee, dan is het al erg gekomen ..

Het zit in de familie zeker?

homer 10 augustus 2004 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cyperken
Slot erop? waarom als ik dan vragen mag? had u liever nog een topic over Rob gehad mss?

u opent wat u niet laten kan, maar ondertussen heeft het merendeel van de berichten niets meer te maken met het al dan niet bestaan van Vlaams Blok-tuig, maar gaat het hier wel over pro's en con's van de nieuwe turbotaal.

Tzuvar Raemborr 10 augustus 2004 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
Proficiat

Als uw broer niet weet dat er een verschil in schrijfstijl is tussen een informeel gesprek op internet en een formeel dictee, dan is het al erg gekomen ..

Het zit in de familie zeker?

Ach jochie, ga wat bedelen in een spelletje ofzo. "i need money pls"

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be